Yksin kipeänä kotona - mitä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja weeny
  • Ensimmäinen viesti
weeny
Olen kotona poskiontelotulehduksessa ja olo on aika heikko. Mies on viettämässä naistenpäivän tosimiessitsejä, eikä tule siis kotiin sikailemasta ennen aamukuutta. Mitä tekisin tässä illemmalla, ettei olo olisi niin kurja?

(Mulla on siis fyysisesti huono olla, koska on kuumetta, pää täynnä räkää, kurkku kipeä ja keuhkot huonossa kunnossa, enkä ole syönyt kolmeen päivään muuta kuin mehua ja yskänpastilleja sekä vähän Osmosal-liuosta. Nyt voisi ruoka mennäkin alas, mutten saa aikaiseksi kokkailua. Mulla on myös paha mieli, kun sairastan yksin.)
 
ihm,,,,,
Mullakin kai poskiontelo tulehdus ja kuume heitellyt --> 38-39.3 .. Kamala yskä ihan hirvein mikä on koskaan ollut!Mutta tänään päästään vasta lääkäriin tarkistamaan onko minulla se tulehdus--- ):
 
11v kipee
mitä tehdä kun olen flunsassa...en kovin pahassa mutta kuitenkin kun huomenna on treenit ja lauantaina esiintyminen hansassa..??huomenna pitäisi treenata että osaa esityksen...mitä teen..harrastan joukkuevoimistelua...apuaaaaah
 
minä vain....
Siis, Nuku, syö, juo, (siis mehua yms..) tai vaik kato jotaki leffaa, surffaa netissä...?
Itellä tulee aina kaikkia kummmmmallisia päähänpstoja, kun ole kotona *virnistää*
Viimesimpänä taisin juosta ympäri taloa, miekka tanassa leikkien hobittien Frodo- herraa :D
Mutta ei, Siinä muutama vaihtoehto.
Ja suklaata tai jotakin muuta makeaa on PAKKO hakea vaikka kuolemansairaan, ja vaikka ei saisi paljoakaan alas :)
 
Kepparitalli poronen
Moi!
Mulla on ihan sairaan kova kuume ja yskää ja nuhaa, enkä keksi mitään tekemistä! En saa mennä ulos,en saa mennä muiden kanssa hauskoihin paikkoihin, en saa tehdä melkein MITÄÄN! Mulla on ihan tylsää ja olis kiva jos joku auttaa...
 
Moi!
Mulla on ihan sairaan kova kuume ja yskää ja nuhaa, enkä keksi mitään tekemistä! En saa mennä ulos,en saa mennä muiden kanssa hauskoihin paikkoihin, en saa tehdä melkein MITÄÄN! Mulla on ihan tylsää ja olis kiva jos joku auttaa...
Ei sulla ole miikään kova kuume, koska jaksat nousta tänne kirjoittelee. Joten: Tee mitä vaan sinua huvittaa, mutta ei mitään sellaista ... rikollista.
 

Yhteistyössä