Mieheni alkoi noin 20 avioliittovuoden jälkeen viilettää miloin missäkin. Välillä oli työreissua ja siihen sitten muutama päivä muuta menoa päälle. Minä onneton odotin kotiin ja olin suruissani. Tilanne kärjistyi niin pahaksi että hän ei enää jaksanut tulla kotiin katsomaan onnetonta ilmettäni vaan vuokrasi itselleen kesäksi opiskelijaboxin!! Sanoi: katsotaan kesän jälkeen mitä tehdään. Lasten takia ollaan tekemisissä ja ikävää on molemmilla. Vietetään aikaa keskenämme mutta se ei riitä minulle alkuunkaan sillä kaipaan elämää perheenä ja parisuhteessa. Olen tosi paljon yksin ja se on yhtä helvettiä!! Olen ihan sievä ja mukavaa seuraa mutta minulla ei ole ystäviä. Jonkun täytyy myös olla lasten kanssa kun toinen viilettää...
Haluaisin kysyä onko minulla kohtalotovereita? Onko tapauksia joissa villitys on mennyt ohi ja tavallinen perheenisän elämä alkanut maistua?
Haluaisin kysyä onko minulla kohtalotovereita? Onko tapauksia joissa villitys on mennyt ohi ja tavallinen perheenisän elämä alkanut maistua?