Yksi niistä miesten ja naisten eroista.. melko turha aloitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunhan pohdin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunhan pohdin

Vieras
Mulla noin kk aikaa synnytykseen, ja tänään oltiin miehen kanssa perus ruokakaupassa. Sitten mentiin vauvantarvike hyllyn ohi ja pysähdyin siihen ja ajattelin käyttää tilaisuuden hyväksi, ja sanoin ja osoitin hyllystä, että katsos nyt, tuossa on nuo maidonkerääjät ja tuo tuossa on rintapumppu, mitkä sitten saat tulla ostaa yksin kun tulee sen hetki, että vielä ei hankita niitä kun ei tiiä tarviiko vai ei.. Ajattelin niinku auttaa jo tässä kohtaa, että ei tarvitse sitten hohhailla kaupassa kun niitä tarvii, että missäköhän ne on, jos ite on jumissa ekoina päivinä kotona.

Miehellä katse harhailee ja sanoo sitten joo joo, ihan sama katotaanko niitä nyt vai ei, että kuitenkin hän unohtaa missä ne on ja miltä näyttää, hän kirjoittaa sitten listan ja hän katsoo siitä.

Selvä. Jäin vaan taas kerran ihmettelee, että ei varmasti mun mies ole ainoo kappale, joka ei ei tiedä, mitä meillä on jääkaapissa, tai mistä meillä kotoo löytyy teippirulla tai missä on mitäkin jne. Jotenkin tuntuu, että sellainen ympäristön seuraaminen tai asioiden rekisteröinti ja yhdistely puuttuu..

Minä taas voin tasa luetella, mitä meillä on kotona missäkin ja lähikaupan hyllyistä, mistä löytyy mikäki tuote jne.

En nyt tiiä saiko tästä kukaan kiinni sitä, mitä tarkoitan. Eikä tää sinänsä mitenkään haittaa, tai edes ärsytä, suloinenhan tuo on kun on niin hönelö mutta olen vain usein miettinyt, miten kiinnitetään pikkuseikkoihin ihan ihan eritavalla huomiota.

Niin, totta kai naiset keräävät ympäristöstään informaatiota vähän eri tavalla kuin miehet. Naiset ovat perinteisesti hoitaneet ruuan keräilyn, ja on ollut tärkeää muistaa pikkutarkasti, missä mikäkin kasvi tai marja on kasvanut, jotta niistä voi myöhemmin käydä korjaamassa kypsän sadon. Naisilla on luontainen taipumus kiinnittää huomiota pieniin yksityiskohtiin ja muistaa ne.

katsos nyt, tuossa on nuo maidonkerääjät ja tuo tuossa on rintapumppu, mitkä sitten saat tulla ostaa yksin kun tulee sen hetki, että vielä ei hankita niitä kun ei tiiä tarviiko vai ei..

Osta ihan itte pumppus prkl... mä meen ny bisselle kavereiden kanssa ja sitte vieraisiin naisiin. Tuun aamusta kotio ja sinä laitat munakasta pekonilla. Jos se ei sovi tilaan pizzan omilla rahoillani ja sä voit juoda sitä pumppumaitoas. Seuraavana päivänä lähden vittuun tästä talosta ja saat pumpata taas itelles ruokaa prkl..

Yhteistyössä