Yksi etsitty “pakolainen” majailee juuri nyt Kuusamossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sä edelleen uskot että nuo matut ihan piruuttaan laittaa lavastettuja feikkikuvia fb-seinälleen?

Laittaisitko itse omalle FB-seinällesi kuvia, joissa "muka" polttelet ruumiita tai murhaat ihmisiä?

Pidättekö te suvakit ihmisiä ihan pöljinä? (ei tarvitse vastata)

en ole väittänyt etteikö kuvat ja ihmiset olis oikeita, mut jos väitetään et Irakin viranomaiset heitä etsii niin tuskin olisi tuollaisella sivulla noi tiedot, jos viitsit googlettaa tuon sivuston niin huomaat et sillä ei ole mitään yhteyksiä virallisiin tahoihin, missää maassa.
ainoat paikat joista tuosta sivustosta löytyy tietoja on mv kaltaiset sivustot, tai joku hommafoorumin tai kaksplussan keskustelusivu

Toi ny on taattua ja laadukasta mitävittuumeininkiä.

Montakohan kuvaa meikäläisestä mahtaa löytyä missä mulla on kädessäni pistooli/konepistooli/rynnäkkökivääri//kevyt konekivääri/kevyt sinko/kevyt kertasinko/kevyt kranaatinheitin/raskas kertasinko/raskas sinko/panssarintorjuntaohjus? Kamerat oli keksitty jo silloin kun mä kävin intin.

Montakohan kanaa/sikaa/lammasta/lehmää tässä maassa teurastetaan joka ikinen päivä?

Vain pettämättömällä mitävittuu- logiikalla kuva miehestä aseen kanssa todistaa hänet terroristiksi. Puhumattakaan jos on kuvassa teurastetun lampaan kanssa.
Miks ei oo yhtään kuvia kotimaiselta hirvikaudelta? Niis on asemiehiä ja ammuttuja eläimiä. Saattaa löytyä jokunen semmoinenkin kuva mis Matti Virtanen juo lämmintä verta.

On mun mielestä jotenkin kummallista, et jos mä tiedän, että naapurissani majailee etsintäkuulutettu rikollinen, niin poliisi hakee hänet parempaan talteen yhdellä puhelinsoitolla ja kiittää.
Mitävittuu- palstan laadukkaat ja ansioituneet omatoimijournalistit taas levittävät satoja kuvia ja tietoja rikollisten olinpaikoista, mut osumaprosentti on olematon, eikä poliisi kiitä.

Montakohan kuvaa meikäläisestä mahtaa löytyä missä mulla on kädessäni pistooli/konepistooli/rynnäkkökivääri//kevyt konekivääri/kevyt sinko/kevyt kertasinko/kevyt kranaatinheitin/raskas kertasinko/raskas sinko/panssarintorjuntaohjus? Kamerat oli keksitty jo silloin kun mä kävin intin.

Montakohan kanaa/sikaa/lammasta/lehmää tässä maassa teurastetaan joka ikinen päivä?

Vain pettämättömällä mitävittuu- logiikalla kuva miehestä aseen kanssa todistaa hänet terroristiksi. Puhumattakaan jos on kuvassa teurastetun lampaan kanssa.
Miks ei oo yhtään kuvia kotimaiselta hirvikaudelta? Niis on asemiehiä ja ammuttuja eläimiä. Saattaa löytyä jokunen semmoinenkin kuva mis Matti Virtanen juo lämmintä verta.

On mun mielestä jotenkin kummallista, et jos mä tiedän, että naapurissani majailee etsintäkuulutettu rikollinen, niin poliisi hakee hänet parempaan talteen yhdellä puhelinsoitolla ja kiittää.
Mitävittuu- palstan laadukkaat ja ansioituneet omatoimijournalistit taas levittävät satoja kuvia ja tietoja rikollisten olinpaikoista, mut osumaprosentti on olematon, eikä poliisi kiitä.
Se koira älähtää jne... nyt kun tarkemmin katsoo, niin etkös tuossa profiilikuvassakin heilu teräaseiden kanssa... hmm.

http://hommaforum.org/index.php/topic,108958.0.html

ESS: Lahtelainen kaupunginvaltuutettu haistattaa elintä SPR:lle

KalleAaltonenFB.jpg

Homman nimimerkki Kenelek: " Harjakaupoista loppuu harjat mitä toimittaa Soinille tällä menolla! "

:D:D

http://mvlehti.net/2015/12/22/ali-g...kelee-helsingin-seudulla-turvapaikanhakijana/

Ali Galeel alias Ali Jalil abd Aljabbar oleskelee Helsingin seudulla turvapaikanhakijana
Militiamies tämäkin. Monellakohan eri nimellä nämä tyypit ovat Euroopan maita reissanneet jälkiään peitellessään?

MV:n foorumilaiset ovat jälleen kerran tehneet hienoa etsivän työtä ja löytäneet yhden Euroopassa oleskelevan militiahenkilön. Tämä mies on Ali Galeel alias Ali Jalil abd Aljabbar. Häntä etsitään teoista Irakin kansaa vastaan. Organisaatioksi miehelle on merkitty Irakin armeija ja olinpaikaksi EU.

Nyt voidaan sanoa, että miehen olinpaikka on Suomi, ja vielä tarkemmin sanottuna Helsingin seutu. Onnea, Helsinki! Taas!

Ali-Jalil-etsittyjen-sivulla.jpg

Ali Galeel on etsityn nimi ja sama mies löytyy Facebookista nimellä Ali Jalil abd Aljabbar. Miehen Facebook-sivu on siivottu hyvin militiakuvista – tai sitten tiedot näkyvät vain kavereille.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100006702783639

Ali-Jalil-Facebook.jpg

Mistä tiedämme, että kyseessä on sama mies? Syyskuun 15. päivä viime vuonna mies on julkaissut Facebook-sivullaan saman kuvan, joka löytyy Foreign Relations Bureau – Iraq -sivustolta.

Ali-Jalil-etsitty-Face.jpg

Mies ilmoittaa Facebookissa olinpaikakseen Irakin, mutta on merkinnyt kuvaan sijaintipaikakseen Helsingin marraskuun lopussa.

Ali-Jalil-Bagdad-Helsinki.jpg

Poliisin kannattaisi tarkistaa tämän miehen kännykän sisältö. Sieltä voisi löytyä mielenkiintoista materiaalia.

Ali-Jalil-iloinen.jpg

Ali Galeel alias Ali Jalil abd Aljabbar, iloinen irakilainen turvapaikanhakija. Suomessa.

Montakohan näitä tekojaan paenneita sotilaskarkureita on jo Suomeen päästetty?
Ei meillä muuta.

Miten sä voit olla noin pahasti sekaisin?

Yhteistyössä