T
tossuliini
Vieras
Kävin eilen Ässä-marketissa ruokaostoksilla ja olin ottanut sieltä valmistiskistä missä on makkarat yms niin pienen kinkun palan että saan leivän päälle laitettua sitä niin päästessäni kassalle niin kassaneiti tuumaa että tällasta ei saa myydä asiakkaille. Mä katoin vähän hölmistyneenä että häh, miksei saa? Siihen kinkkupakettiin oli päässyt ilmaa jostakin ja se oli aivan harmaata ettei ollut ns. syömiskelpoista. Se mua mietitytti eniten että kun on tottunut Ässä-marketista saamaan kunnollista tavaraa niin nyt olikin pilaantunut tuote vastassa, voiko enää luottaa mihinkään kauppaan että saisi tavaraa sellasena kuin niiden pitäisi olla vai voiko tällasia sattua joskus myös sellasissa kaupoissa joissa on totuttu ostamaan kunnollista ruokaa? Olen kuullut että aiemmin on saanut K-Supermarketista useinkin pilaantunutta ruokaa edellisen kauppiaan aikana ja nyt siellä taas vaihtuu kauppiaspariskunta mutta että Ässä-marketissa menee asiat tohon jamaan niin pistää miettimään todellakin ruoan laatua että panostetaanko siihen tarpeeksi vai onko käynyt pieni moka joka ei voisi toistua tuon tyyppisessä kaupassa?