Yksi asia minua mietityttää:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Kävin eilen Ässä-marketissa ruokaostoksilla ja olin ottanut sieltä valmistiskistä missä on makkarat yms niin pienen kinkun palan että saan leivän päälle laitettua sitä niin päästessäni kassalle niin kassaneiti tuumaa että tällasta ei saa myydä asiakkaille. Mä katoin vähän hölmistyneenä että häh, miksei saa? Siihen kinkkupakettiin oli päässyt ilmaa jostakin ja se oli aivan harmaata ettei ollut ns. syömiskelpoista. Se mua mietitytti eniten että kun on tottunut Ässä-marketista saamaan kunnollista tavaraa niin nyt olikin pilaantunut tuote vastassa, voiko enää luottaa mihinkään kauppaan että saisi tavaraa sellasena kuin niiden pitäisi olla vai voiko tällasia sattua joskus myös sellasissa kaupoissa joissa on totuttu ostamaan kunnollista ruokaa? Olen kuullut että aiemmin on saanut K-Supermarketista useinkin pilaantunutta ruokaa edellisen kauppiaan aikana ja nyt siellä taas vaihtuu kauppiaspariskunta mutta että Ässä-marketissa menee asiat tohon jamaan niin pistää miettimään todellakin ruoan laatua että panostetaanko siihen tarpeeksi vai onko käynyt pieni moka joka ei voisi toistua tuon tyyppisessä kaupassa?

Oliko pakko sanoa noin töykeästi? Se on aina näköjään sama juttu kun teen alotuksen niin aina joku tahallaan sanoo ilkeesti. Ainakin siinä K-Supermarketissa sen vanhan kauppiaspariskunnan aikana ihmiset puhui ettei enää osta sieltä kaupasta mitään ruokaa kun lähes aina oli jotain pilaantunutta. Mä oon sieltä saanut tasan yhden kerran huonoa tavaraa tämän kauppiaan aikana joka nyt lähtee pois. Ässä-markettia vaan nyt on pidetty tosi hyvänä kauppana ja toivottavasti myös jatkossa. Enpä ole hirveästi viittinyt ihmisille siitä kertoa mutta oli siinä kassalla eräs rouva mun jälkeen joka oli vähän ihmeissään.

Sattuuhan noita. Aina välillä voi olla huonoa tavaraa, eikä sille mitään voi.
Harmillistahan tuo oli, mutta eikös se jo kerro kaupasta jotain, että kassaneiti sinulle ystävällisesti sanoi että tuote on pilalla?
Jos tuo alkaa olemaan tavallista, että aina löytyy pilaantunutta ruokaa hyllystä, niin sit asia on eri.

no ruokakaupasssa työskennelleenä,
aina ne valmiiksi "löystyneet", "ilmaantuneet" paketit yritettiin nyppiä pois jo hyllyttämisvaiheessa, mutta on inhimillistä, että joskus sellainen voi sattua asiakkaalle asti, tai voihan olla, että tuote onkin pilaantunut vasta hyllyssä, eli esim. joku aiempi asiakas on käsitellyt pakettia kovakouraisesti... mutta kyllä sen näkee ihan päälle, jos tuote on pilaantunut... =)

no ei ne työntekijät sille mitään voi jos on ilmaantuneita tai muuten myyntikelvotonta tavaraa. kun ne voi mennä ittekseen siellä hyllyssä huonoksi. vaikka koko ajan tarkkaillaan tavaroiden myyntikelpoisuutta ni kaikkea ei voi just huomata!

tv:kaupan täti

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Kävin eilen Ässä-marketissa ruokaostoksilla ja olin ottanut sieltä valmistiskistä missä on makkarat yms niin pienen kinkun palan että saan leivän päälle laitettua sitä niin päästessäni kassalle niin kassaneiti tuumaa että tällasta ei saa myydä asiakkaille. Mä katoin vähän hölmistyneenä että häh, miksei saa? Siihen kinkkupakettiin oli päässyt ilmaa jostakin ja se oli aivan harmaata ettei ollut ns. syömiskelpoista. Se mua mietitytti eniten että kun on tottunut Ässä-marketista saamaan kunnollista tavaraa niin nyt olikin pilaantunut tuote vastassa, voiko enää luottaa mihinkään kauppaan että saisi tavaraa sellasena kuin niiden pitäisi olla vai voiko tällasia sattua joskus myös sellasissa kaupoissa joissa on totuttu ostamaan kunnollista ruokaa? Olen kuullut että aiemmin on saanut K-Supermarketista useinkin pilaantunutta ruokaa edellisen kauppiaan aikana ja nyt siellä taas vaihtuu kauppiaspariskunta mutta että Ässä-marketissa menee asiat tohon jamaan niin pistää miettimään todellakin ruoan laatua että panostetaanko siihen tarpeeksi vai onko käynyt pieni moka joka ei voisi toistua tuon tyyppisessä kaupassa?

HEI HALOO!! Kaupoissa on ihmiset töissä!! Virheitä sattuu kaikille meille, sinäkään et ole täydellinen!! Lihatiskin vastaava vaan ei sattumalta ole huomannu sitä ja se siitä aiheesta. Mutta eikö ollu hyvä, että kassaneiti huomasi asian?

Uusimmat

Yhteistyössä