H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja elora dana:Mä saan vain vasemman suljettua, oikeeta en ollenkaan .
Alkuperäinen kirjoittaja Onko muita samoja?:Osaan nikata molempia silmiä, sekä saan kielen rullalle. Ja jos laitan kädet ristiin, niin vasemman käden peukalo on päällimmäisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Onko muita samoja?:Osaan nikata molempia silmiä, sekä saan kielen rullalle. Ja jos laitan kädet ristiin, niin vasemman käden peukalo on päällimmäisenä.
Mulla tismalleen samalla lailla
Alkuperäinen kirjoittaja Kahvikatti:Olisikohan sekin geeneihin kirjoitettu ominaisuus siis? Kuten kielen rullalle saaminen.
Alkuperäinen kirjoittaja Onko muita samoja?:Osaan nikata molempia silmiä, sekä saan kielen rullalle. Ja jos laitan kädet ristiin, niin vasemman käden peukalo on päällimmäisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Onko muita samoja?:Osaan nikata molempia silmiä, sekä saan kielen rullalle. Ja jos laitan kädet ristiin, niin vasemman käden peukalo on päällimmäisenä.
Mulla tismalleen samalla lailla