yks juttu vielä(sorry, puheripuli). Peikkiksestä yllättäin :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Niin jätkälle tosiaan tuli sitten eka hammas. Niin mietin vaan jatkoa ajatellen että mites olette auttaneet kipuilevaa vauvaa? Ihanko suppoa laittaneet vai vaan jotain viilentävää purulelua tms.?

Mä oon vähän allapäin tuosta, sillä ton hampaan tulo sinetöi mun päätöksen lopettaa imettämästä. Kyllä mä koitan vielä öisin, mutta mä vaan en enää jaksa huudattaa vauvaa rinnalla. Ja vieläkin muistan miten esikoisen naskalit raateli rintaa joten tuo hammas vielä vahvisti päätöstäni.

Niin että sanokaa nyt mulle että Peikkiksestä kasvaa kelpo kaveri korvikkeellakin, jooko?

suppoa olen antanut - ainakin yöksi. minun vauva on kasvanut vielä normaalin korvikkeen sijasta kliinisellä ravintovalmisteella ja uskon, että ihan kelpo mies tulee.

Kiitos Tigru ja morra :hug: . On vaan niin vaikeeta myöntää että on epäonnistunut (ja nyt siis puhun vain ja ainoastaan itsestäni). Kun kuvitelmissani täysimetin ekan vuoden. Ja todellisuudessa vauva sai jo synnäriltä asti lisämaitoa. Nykyään enemmän ja enemmän kun ei suostu imemään. Ja mitä vähemmän imetän, sitä vähemmän tietty maitoa tulee.

Ja mä NIIN päätin että kun sohlasin esikoisen imetyksen, niin nyt sujuu. Vaan ei niin ei :'(

Miks ei suostu imemään?Meillä kans poika alko vieroksuu tissii kun maitoo tuli liian paineella ja sitä mukaa mahaan kauheesti ilmaa=mahakipua ja itkua,imetin sit rintakumilla niin alkopa kelvata ja mahaitkukin väheni kummasti...

Alkuperäinen kirjoittaja heta:
Miks ei suostu imemään?Meillä kans poika alko vieroksuu tissii kun maitoo tuli liian paineella ja sitä mukaa mahaan kauheesti ilmaa=mahakipua ja itkua,imetin sit rintakumilla niin alkopa kelvata ja mahaitkukin väheni kummasti...

Mä en tiedä :( . Tai siis isoin ongelma on kai se että läheskään joka kerta maito ei ala herumaan. Ja poika on vielä niin kärsimätön että maidon pitäis herua HETI. Hällä lähtee hyvin nopeasti hermot JOS edes suostuu rinnalle. Monta kertaa on niin että kun oon nostanut pojan pois rinnalta, niin tunnen miten maito nousee. Vaan poikapa ei vaan enää suostu syömään.

Näin on ollut jo KAUAN ja nykyään ei tarvi ku rintaa näyttää niin jätkä jo suuttuu. Öisin on vielä suostunut rinnalle, paitsi että viime yönä suuttui jo yölläkin.

Multa ei ilmeisesti myöskään tuu tarpeeks maitoa. Silloinkin kun poika suostuu rinnalle, niin syötyään hän on edelleen äkäinen ja kun tarjoan lisämaitoa, niin jätkä syö sen ahnaasti :/

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja heta:

Mä en tiedä :( . Tai siis isoin ongelma on kai se että läheskään joka kerta maito ei ala herumaan. Ja poika on vielä niin kärsimätön että maidon pitäis herua HETI. Hällä lähtee hyvin nopeasti hermot JOS edes suostuu rinnalle. Monta kertaa on niin että kun oon nostanut pojan pois rinnalta, niin tunnen miten maito nousee. Vaan poikapa ei vaan enää suostu syömään.

Näin on ollut jo KAUAN ja nykyään ei tarvi ku rintaa näyttää niin jätkä jo suuttuu. Öisin on vielä suostunut rinnalle, paitsi että viime yönä suuttui jo yölläkin.

Multa ei ilmeisesti myöskään tuu tarpeeks maitoa. Silloinkin kun poika suostuu rinnalle, niin syötyään hän on edelleen äkäinen ja kun tarjoan lisämaitoa, niin jätkä syö sen ahnaasti :/

Yritä ennen imetystä hieman lypsää käsin niin että alkaa herumaan. Muutenkin suosittelen imetystukilistan sivuja ja vaikkapa soittoa imetystukihenkilölle. Se voi auttaa tai sitten vahvistaa päätöstäsi lopettaa imetys. Joka tapauksessa silloin sinulle tulee tunne että olet ainakin yrittänyt kaikkesi kävi sitten kuinka kävi.

Yhteistyössä