Yks juttu.. onks muille herättänyt samoja mietteitä? (palstalaisesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
V

vieras

Vieras
Tää Hyytikyppynen vai mikä tää nyt on..

kun mä olen miettinyt sellaista että miten hällä on aikaa raportoida tänne melkeinpä kaikki asiat mitä hän päivän aikana tekee, ympäri päivää.
Hällähän on pieni vauvakin.. eiks ite hoida sitä koskaan vai miten?

Ja sitten kun se puhuu sen miehestä niin mun mielestä niiden suhde vaikuttaa enemmänkin sellaiseltä isä-tytär jutulta kuin normaalilta parisuuhteelta.

Jos sä hyytis itse oot täällä niin kerrotko hieman?

Ja ei pahalla. vaa tälläisiä ajatuksia mussa herättänyt ja tämähän on keskustelupalsta.

Miksi näitä asioita ei voi hoitaa yksityisviestillä?

Joku on aito, joku toinen ei ole, sellaista se on täällä netissä.

Ja ettäkö palstan perusteella pystyisi analysoimaan kenenkään suhdetta mieheensä...kamoon hei :D

En tiedä, mutta meillä ainakin toinen lapsista nukkui vauvana ihan hirveästi. Siis tosiaankin ihan hirveästi.
Kyllä siinä olis ollu aikaa palstailla vaikka kuinka ja silti olla vauvan kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Ilmeisesti sullakin hieman liikaa aikaa seurailla toisten touhuja?

Itseasiassa ei. vaan sen kerran kun mä täällä käyn - muutaman kerran viikossa - ajallisesti 0,5h-1h niin hänen kirjoituksia on täällä aina ja milloin minkäkin laisia. Ja ihme raportointia KAIKESTA mitä tekee tai on tehnyt tai joku muu.

Ja kun sillä se vauvakin niin miten se ees ehtii?

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Miksi näitä asioita ei voi hoitaa yksityisviestillä?

Joku on aito, joku toinen ei ole, sellaista se on täällä netissä.

Ja ettäkö palstan perusteella pystyisi analysoimaan kenenkään suhdetta mieheensä...kamoon hei :D

voi kirjoitusten perusteella. hän puhuu miehestään kuin joku toinen isästään. et ihan kuin tää mies ois hälle joku isähahmo

en mä nää mitään pahaa siinä että kertoo asioita täällä. Suomalaiset on siitä kummaa kansaa, että kaikki ajatukset pitäis pantata ja kertoa vain harvoille ja valituille. Ei vauva tarvi jatkuvaa vahtimista ja luulen että hyytiksellä on apuja siihenkin hommaan. Ja mitä siihen parisuhteeseen tulee, niin pitäiskö täällä hehkuttaa jotain aktien määrää että suhde olis hyvä? mä uskon että hyytis on ihan oikeasti sellainen kuin kertoo. kaikkien elämä ei ole niin ruusuista...ja jotkut pitää hyvin kulissit pystyssä vaan sen takia että asioista ei uskalleta puhua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kun mä olen miettinyt sellaista että miten hällä on aikaa raportoida tänne melkeinpä kaikki asiat mitä hän päivän aikana tekee, ympäri päivää.

Ja sitten kun se puhuu sen miehestä niin mun mielestä niiden suhde vaikuttaa enemmänkin sellaiseltä isä-tytär jutulta kuin normaalilta parisuuhteelta.

Ja ei pahalla. vaa tälläisiä ajatuksia mussa herättänyt ja tämähän on keskustelupalsta.

tätä mä jaksan aina ihmetellä!

kun ihmetellään et " miten on aikaa kun on pieni vauva ja ei ehdi kun pitää vauvaa hoitaa jne..

juurihan on sanonut että ei pyty muutakuin syöttämään kun ei saa nostaa, kanniskella tms..

ja kyllä mullakin oli silloin aikaa välillä liikaakin kun tyttö oli pieni kun nukku aika paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
en mä nää mitään pahaa siinä että kertoo asioita täällä. Suomalaiset on siitä kummaa kansaa, että kaikki ajatukset pitäis pantata ja kertoa vain harvoille ja valituille. Ei vauva tarvi jatkuvaa vahtimista ja luulen että hyytiksellä on apuja siihenkin hommaan. Ja mitä siihen parisuhteeseen tulee, niin pitäiskö täällä hehkuttaa jotain aktien määrää että suhde olis hyvä? mä uskon että hyytis on ihan oikeasti sellainen kuin kertoo. kaikkien elämä ei ole niin ruusuista...ja jotkut pitää hyvin kulissit pysytssä vaan sen takia että asioista ei uskalleta puhua.

just just.. hyytiksen vauva ei oo enään niin pieni et vaan nukkus tosi paljon.

ja tokaks suhteessa on muutakin kuin seksi.
ja mä puhuin vaan tavasta jolla hän puhuu miehestään.

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tätä mä jaksan aina ihmetellä!

kun ihmetellään et " miten on aikaa kun on pieni vauva ja ei ehdi kun pitää vauvaa hoitaa jne..

juurihan on sanonut että ei pyty muutakuin syöttämään kun ei saa nostaa, kanniskella tms..

ja kyllä mullakin oli silloin aikaa välillä liikaakin kun tyttö oli pieni kun nukku aika paljon..

niin eikö saa kanniskella yms vai "eikö saa" ...

Ai, aika harvoin Hyytis täällä mun mielestä on. Ite käyn joka ehtoo ja harvoin on paikalla. Mulle silti sama kuin paljon on. Pitäskö Hyytiksen leikittää beibii kaiket päivät?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en mä nää mitään pahaa siinä että kertoo asioita täällä. Suomalaiset on siitä kummaa kansaa, että kaikki ajatukset pitäis pantata ja kertoa vain harvoille ja valituille. Ei vauva tarvi jatkuvaa vahtimista ja luulen että hyytiksellä on apuja siihenkin hommaan. Ja mitä siihen parisuhteeseen tulee, niin pitäiskö täällä hehkuttaa jotain aktien määrää että suhde olis hyvä? mä uskon että hyytis on ihan oikeasti sellainen kuin kertoo. kaikkien elämä ei ole niin ruusuista...ja jotkut pitää hyvin kulissit pysytssä vaan sen takia että asioista ei uskalleta puhua.

minkälainen on se tapa? mä en ole huomannut. ja hyytiksen terveydentila huomioonottaen hänellä on varmaan apuja siinä kotona. eikä se mun mielestä kauheasti täällä roiku.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Minkäikäiset vauvat ei enää nuku paljoa? Kerro ihmeessä, kun kerta tiedät.
Eikö sun mielestä esim. 1-vuotias voi nukkua kolmet päiväunet (joista yhdet 4 tai 5kin tuntia) ja 12 tunnin yöunet?

Ärsyttää, kun joka asiasta arvostellaan ja panetellaan. Mitä se kenellekään kuuluu, paljonko joku viettää aikaansa tietokoneen ääressä?

sitä kyllä olen miettiny, että miten siitä aivokasvaimesta jäi muisti ongelma ja kaikkea muuta, mutta silti kaikissa lapsuusmuistoketjuissa on muistelemassa kaiken näköistä.

No mun poika veti 6 tunnin päiväunia vielä 6kk iässä :) Kyllä siinä jäi aikaa istua täälläkin vaikka siivoskin ensin. Site toiseksi harvoin hyytis täällä mun mielestä on ja mitä siitä vaikka raportoi tänne? Vai onko se facebook ainoa minne saa päivittää kokoajan elämästään tietoja..?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä