Yks anoppi tarina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Tai siis EX anoppi.. Kuului tiettyyn uskonlahkoon, johon minä en kuulu. Ennenkuin edes näki minua kysyi ex mieheltäni että olenko huora (olin ihan neitsyt vielä silloin). Juu, tosi kiva ensivaikutelma. Ihan asiallisesti suhtautui minuun aina, mitä nyt silloin tällöin toivoi meidän tekevän parannuksen, eli siis menevän tuohon lahkoon. Elettiin ihan hyvää ja rauhallista elämää. Ostettiin talo, jonka lainan ex mieheni vanhemmat takasivat. Minun nimeni jostain syystä jäi pois papereista.. Sitten tulin raskaaksi ja kun tämä kerrottiin anopille hän istui ainakin puoli tuntia hiljaa tuijottaen naama peruslukemilla tyhjyyteen. Istuimme vieressä. Sitten avasi suunsa ja päätti hääpäivän meille. No, sitten oltiin naimisissa eksän kanssa. Eleltiin menemään ja lapsia syntyi. Aina kuitenkin minua ärsytti kun anoppi ei meidän lapsista ollut kiinnostunut, muiden lastenlasten kanssa oli lähes joka päivä, siis niiden jotka olivat lahkossa. Juu, sitten meille tuli ero noin 10v yhdessäolon jälkeen. Anoppi oli vähän järkyttynyt, mutta ei missään vaiheessa kritisoinut tai puhunut että yrittäkää vielä. Varmasti oli vain helpottunut päästessään minusta. Lopuksi vielä vei minun omaisuuttani miehen avustuksella (arvo noin 1000e) ja väitti ostaneensa sen aikanaan mulle lahjaksi. Ei ollut näin.. Ja vaikka olisikin, niin oikeasti MILLAINEN ihminen tekee noin?!?!

Yhteistyössä