Yhteyden pito exään

• Viestiketjun aloittaja Koukku
  • Ensimmäinen viesti
Koukku
Tuli mieleeni tuosta yhdestä aloituksesta, että millainen on oma suhteenne exään/exiin? Omaa exääni en ole tavannut 7 vuoteen, mutta sähköpostia laitamme pari kertaa vuodessa. Miehelleni asiasta en ole kertonut, enkä aiokaan kertoa kun on vähän mustasukkainen ja tässä ei aihetta ole siihen lainkaan. Eli mitäpä sitten turhia häntä vaivaamaan.

Tara-Milana
Mä näin mun exän viimeksi eilen. Olin sen luona käymässä - kolme tuntia siinä hujahti huomaamatta. Keskimäärin nähdään 1-2kertaa viikossa. Meilaillaan ja tekstitellään päivittäin.. Mutta tässä vaiheessa voin kertoa, että kyseessä on teini rakkaus, joka muuttui todella syväksi ystävyydeksi nuoruusvuosien vaikeuksien myötä. Edelliseen suhteeseen (kesti 5vuotta, josta 4vuotta kihloissa); pidän yhteyllä noin kerran kaksi kuussa, silloin tällöin meilaillaan ja viestitellään, soitellaan ja nähdään n6-10 kertaa vuodessa.

Mun mies tietää ja on tämän ensimmäisen exän tavannut monta kertaa. Tämä viimeisemmän exän kanssa ei välit ole hyvät, eikä tule koskaan olemaankaan - luullakseni.

alannah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 13:12 Tiitu kirjoitti:
Mä tuun exäni kanssa paremmin nyt juttuun kuin silloin kun oltiin yhdessä.
Peesaan tätä! Ja lisäisin hieman, et mä tuun ainoastaan juttuun exän kans tyttöni takia. No tietenki sinänsä puolta paremmin mitä sillo ku oltiin yhessä mutta luuseri hän on ikuisesti!

Jasunmami74
Edellinen ex kyseli tekstareilla välillä kuulumisia, mutta ei ole sen jälkeen, kun kerroin, että meillä odotellaan toista vauvaa, loppui tekstailut siihen paikkaan=D
Ex-aviomieheen en ole ollut yhteydessä pariin vuoteen.

lasten takia olen silloin tällöin yhteydessä. ex on alkoholisti ja yhteydenpito on tosi epäsäännöllistä.Oikeastaan nykyään ei puhuta muusta,kuin hänen kunnostaan,on melkein unohtanut lapsetkin jo.Tosi sääli,ku lapset kaipaa...

No yksi ex tervehtii kun kävelee vastaan, hänen nykyinen tyttöystävänsä jää jopa juttelemaan (tunnemme toista kautta ennestään), toista en ole nähnyt pikku ikuisuuteen mutta hänen pikkuveljensä on yksi parhaista ystävistäni. Ensirakkauteni on nykyään kihloissa siskoni kanssa joten HYVIN paljon ollaan tekemisissä, nytkin huomenna ajelemme heidän luokseen viikonlopun viettoon. En kyllä enää osaa edes ajatella, että ollaan joskus teininä seukkailtu... Niin kauan se on yhdistetty mun siskoon. Ja sitten yksi ex-hoito laittaa silloin tällöin viestiä mutta ei olla nähty ehkä... puoleen vuoteen tai jotain. Hänestä mieheni on ihan suotta mustis, muista ei yhtään!!

Yhteistyössä