Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Mulla on tunne, että joku yrittää jotain ketkua. Siis tyyppi, joka ei suht varmasti ole se joksi itsensä on nimennyt, pyrkii kaveriksi facebookissa.

Joko olen antant turhan yksityiskohtaista tietoa täällä reissuistani tai sit mun tili yritetään kaapata. Jännä, että joku viitsiikin nähdä noin paljon vaivaa...
 
  • Vau!
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja Kais
se haluaa p1llua tai rahaa

ehkä molempia

Nii. Jäin miettimään, että ois toi hyvä tapa yrittää puijata rahaakin. Tekeydyt toisen lempimuusikoksi ja sit voitkin yrittää myydä jotain superharvinaista tuotosta nimmarilla tai vastaavaa.

Mut siin on pikkujuttu. Kannattaa opetella ensiksi kirjoittamaan oikein ja käyttämään välimerkkejä. Hiukka haiskahtaa muutoin...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Nii. Jäin miettimään, että ois toi hyvä tapa yrittää puijata rahaakin. Tekeydyt toisen lempimuusikoksi ja sit voitkin yrittää myydä jotain superharvinaista tuotosta nimmarilla tai vastaavaa.

Mut siin on pikkujuttu. Kannattaa opetella ensiksi kirjoittamaan oikein ja käyttämään välimerkkejä. Hiukka haiskahtaa muutoin...
niin, joko yrittää puijata selvällä suomella tai enkulla jos ei suomi onnistu

kuuklekääntäjällä ei heru
 
Tyyppi ei nappaa koukkuun vaikka siinä on pulskea mato roosaruusa-facebookprofiilin muodossa. Pitääkö tästä päätellä, että asialla on joku täältä kaksplussalta?

Laitoin hymiöitäkin. Ja tarran. Eikä saalista! Pitääkö vielä rahalla koettaa?
Kun tekoälysovellukset kehittyvät, ovat huijaukset pian fiksumpia ja parempaa kieltä kirjoittavia kuin todelliset ihmiset.... :(
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Juuh, kylmä yö ja lämmin päivä takanapäin. Ens yö vielä kylmää ja sitten alkaa yötkin lämmetä.
Ja kivaa kun noi vaalitkin pian on ohi, ennenkuin kenenkään pata halkee lopullisesti.
Kuukausikin sitten menee vaihtoon viikonlopun tietämiin ja mulla alkaa aprillipäivänä kylän vanhusten liikuttaminen.
Otin viime keväänä semmottisen homman, just kahta viikkoo ennen kun menetin ite liikuntakykyni. No, kesällä sain sentään vesijakson vedetyksi ja kuukauden verran sen jälkeen kuivilla, mut nyt pitäis alkaa taas. Olis se siitä mukava homma, että tulee ainakin kerran viikossa tehdyksi se hiukkasen pitempi lenkki.
 
Moikka,eilen pääsinkin vesijumppaan oli parempi päivä ja viime yönä nukuin paremmin,nukahdin aikaisemmin. Ok päivä tänään,vähän väsyttää ja syke korkealla.
 
Sain mä hilattua ihteni sauvalenkille ja samalla kävin kahvia ostamassa.
Lenkki kyllä uuvutti,mutta onha tässä loppupäivä aikaa levätä.
Ainakin tuli hyvä mieli kun lähti lenkille,pikku pakkanen ja aurinko ☀ paistaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ja vuorossa kermainen lohikeitto tuoreella tillillä :p


Koht alkaa olla kaikki talven aikana kertyneet mieliteot toteutettu. Kaalilaatikko, maksalaatikko, veriletut, peruna-juures-lihapata, janssoninkiusaus ja silakkapihvit syöty.

Jauhemaksakastike muussilla ja siskonmakkarakeitto ovat vielä listalla. Ja pulla! Pullaa pitää leipoa. Vaiks heti huomenna.
 
Ja vuorossa kermainen lohikeitto tuoreella tillillä


Koht alkaa olla kaikki talven aikana kertyneet mieliteot toteutettu. Kaalilaatikko, maksalaatikko, veriletut, peruna-juures-lihapata, janssoninkiusaus ja silakkapihvit syöty.

Jauhemaksakastike muussilla ja siskonmakkarakeitto ovat vielä listalla. Ja pulla! Pullaa pitää leipoa. Vaiks heti huomenna.
Oo herkkuruokia
Mun tekisi mieli hirveesti maksaruokia.🤪😋
 
Ja vuorossa kermainen lohikeitto tuoreella tillillä


Koht alkaa olla kaikki talven aikana kertyneet mieliteot toteutettu. Kaalilaatikko, maksalaatikko, veriletut, peruna-juures-lihapata, janssoninkiusaus ja silakkapihvit syöty.

Jauhemaksakastike muussilla ja siskonmakkarakeitto ovat vielä listalla. Ja pulla! Pullaa pitää leipoa. Vaiks heti huomenna.
Hyvältä kuulostaa, mutta marssijärjestys unohtui. Mikä noista tulee ruokavaliossa ensin? :)
 

Yhteistyössä