Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Mä kokeilin tänään saunan jälkeen sellaisia nenälappuja! En olekaan teinivuosien jälkeen käyttänyt niitä. Eli saunassa huokoset aukeaa ja sitten puhtaalle iholle suihkun jälkeen (piti kostuttaa nenän iho) liimataan se lappu, annetaan kuivaa n. 10 min ja sitten repäistään pois. Huh huh. Tuntui että lähti nenäkarvat (kai sen päälläkin on ihokarvoja?) ja kun lappua katsoi viistosta niin juu-u kyllä siinä lähti ne töhnät huokosista. Tarkemmin en kehtaa edes kertoa mutta puhdasta tuli! Pitää ottaa tavaksi.
 
Miltä suomessa näyttää nyt? Tuoksuu? Tuntuu?
Vielä täällä talvi tuoksuu, nyt taivaskin kirkastui.❤ Mustaa on kuin karhun pärzeessä, eli ihan nimeks siellä täällä valkeaa enää.
Saattas näkyä se komeetta tms. mistä p@aula oli tohkeissaan tuolla toisessa ketjussa!!!😱🤩
On ollut sumua viime päivinä, koleaa ja kosteeta.
Kaipaan lunta! Täällä oli viime viikolla taas aivan lumoavat postikorttimaisemat, puut olivat ihan kuurassa.😍

Ajoradat ihan lumettomia ja liukkaita. Koira veteli mua ulkona äsken pitkin ajoteitä, mulla oli liukkaat tennarit jalassa.😂
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Ei enää montaa tuntia niin:

Saako avautua mistä olen onnellinen tänään? Noh, kerron enivei!😁

Mulla on maailman ihkuin vävypoika!❤
Hänestä on tullut ihan totaalisesti perhettä. Sain siis uuden pojan itelleni!😍 Ja vielä futaa a-junnuissa/miehissä.🤩

Toinen vävy on vasta kokelas ja pelaa vaan mailapeliä.🙄 (😉😂🤣) 🥰
 
Moikka,pakkasta - 7 ja lunta riittää. Himskatin liukasta on. Mä väkersin tännään ite ekaa kertaa mausteisia possu-kasvistäytteisiä dumpling nyyttejä. Hyviä tuli.
Mä tein tätä, tää on niin perus-kanaruoka mutta hyvää. Lempeän makuista. :)

 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä