Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

On se raakaa olla melkein-sokerittomalla tiistaista asti. :D (joo ei tää saavutus ole)
Siis mulla meni kuppi nurin kun saatiin alkuviikosta taas suklaata mässytettäväksi, ja se oli miljoonas suklaarasia oli tänä jouluna.

Siis ok, piilosokeria on mulla Vaasan Ruispaloissa, joissain ruuissa ja jogurtissa, mutta muuten oon ollu iloinen tästä puolisokerisesta viikosta.
Mutta nyt elimistö alkaa kaivata suklaatia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
On se raakaa olla melkein-sokerittomalla tiistaista asti. (joo ei tää saavutus ole)
Siis mulla meni kuppi nurin kun saatiin alkuviikosta taas suklaata mässytettäväksi, ja se oli miljoonas suklaarasia oli tänä jouluna.

Siis ok, piilosokeria on mulla Vaasan Ruispaloissa, joissain ruuissa ja jogurtissa, mutta muuten oon ollu iloinen tästä puolisokerisesta viikosta.
Mutta nyt elimistö alkaa kaivata suklaatia.
Tuosta siirryt sitten vaan hiilihydraatittomalle (y)
 
  • Rakkaus
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
AAAPUAAAA!

Äiti ja muuta sukua tuli kyläilemään ja multa on palaa päreet jo kolmantena päivänä. Mutsi on ihan käsittämättömän rasittava!

"Vuohta, mitä hyvää siitä muka saa? Minä en ainakaan moista syö." Totesin että tehdään sille sit vaiks lihapullia. Seuraavassa hetkessä kun totesin miehelle että ajattelin tehdä siitä kebab-tyylistä ni mutsi taas "Kebabin makuista? Miksi? Punaviinissä se pitää kypsenyää".

Tolla on mielipide IHAN JOKAIKISEEN asiaan. Ei hänen ainakaan minnekään vuorille tarvi päästä. Eikä luonnonvesialtaille. Eikä dyyneillekään, siellähän on hiekkaa.

Mitähän me tehdään tuleva viikko? Istutaan himassa ja syödään pullaa?



ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Muudään yksi mutsi, pilkkahintaan!
 
AAAPUAAAA!

Äiti ja muuta sukua tuli kyläilemään ja multa on palaa päreet jo kolmantena päivänä. Mutsi on ihan käsittämättömän rasittava!

"Vuohta, mitä hyvää siitä muka saa? Minä en ainakaan moista syö." Totesin että tehdään sille sit vaiks lihapullia. Seuraavassa hetkessä kun totesin miehelle että ajattelin tehdä siitä kebab-tyylistä ni mutsi taas "Kebabin makuista? Miksi? Punaviinissä se pitää kypsenyää".

Tolla on mielipide IHAN JOKAIKISEEN asiaan. Ei hänen ainakaan minnekään vuorille tarvi päästä. Eikä luonnonvesialtaille. Eikä dyyneillekään, siellähän on hiekkaa.

Mitähän me tehdään tuleva viikko? Istutaan himassa ja syödään pullaa?



ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Muudään yksi mutsi, pilkkahintaan!
Pistä mutsi tekemään kaikille pöperöt ellei sun tekemät kelpaa
 
  • Tykkää
Reactions: Gustafwa
AAAPUAAAA!

Äiti ja muuta sukua tuli kyläilemään ja multa on palaa päreet jo kolmantena päivänä. Mutsi on ihan käsittämättömän rasittava!

"Vuohta, mitä hyvää siitä muka saa? Minä en ainakaan moista syö." Totesin että tehdään sille sit vaiks lihapullia. Seuraavassa hetkessä kun totesin miehelle että ajattelin tehdä siitä kebab-tyylistä ni mutsi taas "Kebabin makuista? Miksi? Punaviinissä se pitää kypsenyää".

Tolla on mielipide IHAN JOKAIKISEEN asiaan. Ei hänen ainakaan minnekään vuorille tarvi päästä. Eikä luonnonvesialtaille. Eikä dyyneillekään, siellähän on hiekkaa.

Mitähän me tehdään tuleva viikko? Istutaan himassa ja syödään pullaa?



ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Muudään yksi mutsi, pilkkahintaan!
Pyydäpäs mutsiltas resepti niihin punaviinissä kypsennettyihin lihapulliin. :p Taitaa olla kokki kolmonen hänkin?
 
Pyydäpäs mutsiltas resepti niihin punaviinissä kypsennettyihin lihapulliin. Taitaa olla kokki kolmonen hänkin?

Ei ku se vuohi ois pitänyt uittaa punkussa.


Mut miksei voisikin (siis joskus) tehdä punaviinilihapullia. Paistelisi sipulia ja valkosipulia, lorauttaisi viiniä ja keittelisi kasaan. Sit siihen pulleronpallerot kypsymään. Mustaapippuria mausteeksi ainakin ja ehkä hieman timjamia. Lisukkeeksi vaikka parmesaanilla kuorrutettuja lohkopottuja.
 

Yhteistyössä