Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Olen monesti vannonut viimeisen yhteisen matkan jlk. että en ikinä enää ota eläintä, mutta aina olen ottanut.
Luojalle kiitos eron tuska helpottaa ajan kanssa.
Sama homma, mutta aina aika on tehnyt tehtävänsä ja sisin on parantunut sen verran ettei uuden laumanjäsenen hommaaminen olekkaan ollut enää mahdoton ajatus.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tänään lämmin, aurinkoinen päivä. Se kului melkein kokonaan laitumella. Kesyttelin siellä seuraavia vieroitettavia ja jo kaksi uteliainta suostuivat kammattaviksi. Ehtoonedellä käytiin hakemassa yhdeltä lampsutilalta pojalle lampaanviulu, ja kun veimme sen, kysyi hänen tyttärensä, että voiko sillä soittaa. Sanoin, että juu, saat soittaa sillä lampaanpolskaa.
Ei soiteltu mitään, poika pisti sen (siis sen viulun) heti savustusuuniin. Taidetaan sitten nautiskella palvattua lampsua klapitalkoitten lomassa
 
Palvilammasta :p Oispa!


Meikkän pääsiäisestä tulee ankea. Ku käytiin verikokeissa ja mulla on tyroksiinilääkitys ilmeisesti ihan vitullaan ku kilpirauhasarvot ovat niin huonot että saisin lääkityksen vaikka mulla jo on lääkitys.

Ja se taas nostaa kolesteroliarvoja joita yritän nyt siis madaltaa kunnes maksa jaksaa taas kaapata pahat kolesterolit.


Heihei, pasha, heihei, kerma mämmin seurana, heiheiheiheihei juustokakut ja lemon curd.


*huokaus*
 
  • Surullinen
Reactions: Elena777 ja Kais
Moikka murut.
Ihana ilma tänään,plussan puolella ja aurinko paistaa.

Aktiivinen päivä tänään,kävin tutustumassa työpajaan ja aloitan siellä 5.5 kuntoutuksen 1pv vk 4h.
Saa tukea ja apua terveys/työkykyasioissa ja jos tarvetta niin lausuntoa työkykyyn.
Samalla kävin tutustumassa mielitupaan ja kaupassa.
Lounasta ja bussiin,kävin vesijumpassa.

Väsymys iski mutta kiva kun sai tehtyä jotain.
Insuliinin aloitin tänään.
Mukavaa pääsiäistä. :giggle: 💕
 
Viimeksi muokattu:
Heips!


Oltiin ajelulla. Kemiönsaaressa ja Dragsfjärdissä ja siellä suunnilla. Että osaavat olla pikkutiet HUONOSSA kunnossa! Routavauriokuoppia ja kohoumia niin että paikoitellen pitää ajaa kymmenenkin kilsaa viittäkymppiä ku ei vaan pysty...

Kaunista oli, sinnekin voisi muuttaa. Ideahan lähti tästä, Symppis paikka mutta ei omaa rantaa eli ei käyty tsekkaamassa. https://www.etuovi.com/kohde/20686902?haku=M1964641683
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Kais ja Echo
Moikka. :)
Mä popsin kalaruokia urakalla tässä pääsiäisen aikaan. Hyväähän se oli.
Nyt tekee mieli kasvissosekeittoa ja kasvispannua.

Ihana ilma tänään, + 6 ja aurinko paistaa. Kiva oli kävellä kirjastoon.
Sokerit on vielä korkeella, huomenna pitää nostaa insuliinia 2 yksikköä.
Mutta ei oo muuten ollu pahoinvointia.
 

Yhteistyössä