Yhteiskeskustelu 2023. Vanha.

Ei tietenkään ole helppoa, nikotiini koukuttaa tehokkaasti. Mutta juuri tuo "nuoresta asti" tekisi siitä lopettamisesta entistä tärkeämpää. Yrittikö purkkaa/laastareita?
Juuh,on aina välillä miehelläkin mielessä lopettaminen. On kokeilut laastareita ja purkkaa ja jotain muutakin. Ei sovi mikään niistä,tulee kauheat oireet.
 
  • Surullinen
Reactions: m1es
Kas, Krut paljastui tupruttelijaksi....

Jos vaimon tehtävä ei ole kouluttaa, miksi hänen tehtävänsä on sitten tuoda sitä tupakkaa? Eikö aikamies itse hoida ne tupruttelunsa?
Meillä menee niin,että mä käyn useimiten kaupassa tai jos mies lähtee kauppaan,niin joka tapauksessa mä lähen mukaan. Miehen näkö on nyt semmoinen,ettei yksin pysty liikkumaan ees lähikauppaan.
 
  • Vau!
Reactions: m1es
Mä lähdin kävelemään ja kävin kirjastossa ja lidlissä.
Eilen aloin lukemaan noituria ja nyt piti käydä lainaamassa muutkin sarjan kirjat.

Pienestä asiasta sitä tuleekin hyvä mieli.
Olin Lidlissä menossa kassalle ja nuori työmies tuli minun jälkeen. Hänellä oli vain pari ostosta,niin pyysin häntä menemään kassalle ennen minua. Nuorimies kiitti ja jutteli että hällä on 10 h työvuoro eikä oo ehtinyt syömään siinä kolmen maissa. Kahvilla ja tupakalla menny koko päivän.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: KalaMies ja m1es
Mä lähdin kävelemään ja kävin kirjastossa ja lidlissä.
Eilen aloin lukemaan noituria ja nyt piti käydä lainaamassa muutkin sarjan kirjat.

Pienestä asiasta sitä tuleekin hyvä mieli.
Olin Lidlissä menossa kassalle ja nuori työmies tuli minun jälkeen. Hänellä oli vain pari ostosta,niin pyysin häntä menemään kassalle ennen minua. Nuorimies kiitti ja jutteli että hällä on 10 h työvuoro eikä oo ehtinyt syömään siinä kolmen maissa. Kahvilla ja tupakalla menny koko päivän.
Tuollaiset pienet arkielämän tapahtumat kertovat paljon. Sinulla on hyvä sydän. :love:
 
Jaahas. Täällä on hiljaista kuin siinä kuuluisassa huopatossutehtaassa.

Mitäs tänne muuta? Joko äänestetty? Ensi viikolla tulee onneksi taas lunta
Täällä sitä lunta tuli jo viime yönä. Nyt vartoillaan vaan, että pakkanen alkaa pikkuhiljaa kirityä. Se on toi kevääntulo tänä vuonna melko sitkaassa. Ennusteet lupailee melko talvisenoloista huhtikuun alkupuoltakin.
Joo, ja tässä kiiruun pitämisessä on pitänyt sen verran kiirusta, ettei vielä ole äänestämäänkään keretty.
Mut eiköpähän sekin homma johonkin väliin sovi.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Moro,en oo vielä äänestänyt.
Eilen pääsin sitten vesijumppaan,nyt on olo väsynyt ja kroppa ku auton alle jäänyt. Iisi päivä siis tänään. Ehkä flunssaa pukkaa mutta lämpöä ei oo. Leposyke oli korkealla yöllä ja aamulla.

Lunta taas sataa,huomenna varmaan sitten sulaa.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Täällä sitä lunta tuli jo viime yönä. Nyt vartoillaan vaan, että pakkanen alkaa pikkuhiljaa kirityä. Se on toi kevääntulo tänä vuonna melko sitkaassa. Ennusteet lupailee melko talvisenoloista huhtikuun alkupuoltakin.
Joo, ja tässä kiiruun pitämisessä on pitänyt sen verran kiirusta, ettei vielä ole äänestämäänkään keretty.
Mut eiköpähän sekin homma johonkin väliin sovi.
Itsellä on ainakin sellainen mielikuva, että talvi alkaa myöhemmin ja kevät myös myöhemmin.
 

Yhteistyössä