yhteishuoltajuus ja tapaamissopimus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitix2x2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitix2x2

Vieras
Sellainen kysymys että jos on tuo tapaamissopimus tehty esim joka toinen viikonloppu toisen vanheman luona,niin onko lapsen pakko mennä jos se ei halua mennä?? Kokemuksia myös kaipailen jos ei suju tuo tapaamis sopimus?

No kerro nyt eka minkäikäinen lapsi on kyseessä? Jos on pieni lapsi niin kyllä vaan aikuiset päättää sellaisista asioista. Toivottavasti lähihuoltaja tässä tapauksessa ymmärtää tukea tapaamisia ja etävanhemman vanhemmuutta lapsen silmissä.

ikä on 10v ja yhteishuoltajuus ollut 5v. Se etä vanhempi ei ymmärrä ja syyttää minua siitä että lapsi ei halua mennä hänen luokse. On jo sen ikäinen lapsi että saa kyllä itse päättää meneekö vai eikö mene. Meillä on vain yhteishuoltajuus ja toiminut toistaiseksi hyvin. Ainakin minun mielestä mutta kun etävanhemalla ogelmia uusissa suhteissa niin alkaa vatii tapaamissopimusta.

Alkuperäinen kirjoittaja äitix2x2;27490533:
ikä on 10v ja yhteishuoltajuus ollut 5v. Se etä vanhempi ei ymmärrä ja syyttää minua siitä että lapsi ei halua mennä hänen luokse. On jo sen ikäinen lapsi että saa kyllä itse päättää meneekö vai eikö mene. Meillä on vain yhteishuoltajuus ja toiminut toistaiseksi hyvin. Ainakin minun mielestä mutta kun etävanhemalla ogelmia uusissa suhteissa niin alkaa vatii tapaamissopimusta.

Tätä on jatkunut jo 5v. kun on uudeessa suhteessa ja lapsi ei aina heti halua mennä niin etä vanhempi uhkailee tapaamissopimuksella.