yhteenpalaaminen

Mulla on alkanu välit lämmetä exän kanssa.
Ollaan paljon yhdessä ja välillä ihan intiimistikin.

Ongelamna on vain se että ehdin jo löytää uuden ja tein sen kanssa jo lapsenki.

Mitenkähän mä ilmaisisin tolle uudelle että sen olis aika lähtee.

Onko muilla kokemusta tästä.
Oon niin kuumana ex-mieheeni että nykyinen sais mun puolesta lähtee jop tänään.

Oli nimittäin huonompi ku edellinen ja nyt kaduttaa.

Petät siis nykystäs-joka on lapses isä,koska itse teit valinnan aikanaan hänet ottaa,ja jättää ex-eikö näin?
Nyt haluat exän takas,kenen kans on myös lapsi vai?
Kuulostaa ettet taida itsekkään tietää mitä haluat..Pitäskö noita valintojaan pyrkiä vähän paremmin miettimään?

Nauran sulle
Ootkohan nyt ihan järkevä vai provoko tää on?
Siis mä en oikeesti voi ymmärtää naistyyppiä joka toimii noin..petetään, karataan, erotaan, mennään uudestaan naimisiin, tehdään pari lasta ja sama rumba alusta, väliin vielä säätöä exien kanssa... :LOL:
Missähän on se kuuluisa yh-äitien "lasten paras"-ajattelutapa nyt?Huvittavaa kun saattaa Suomessakin olla ihmisiä jotka menee vihillekkin jopa kolme kertaa, saati sit monellekko miehelle naiset todellisuudessa niitä lapsia on tehnytkään... :headwall:
Taitaa olla eronneilla naisilla niin kamalan kova tarve näyttää eron jälkeen selviytymistään et paukautetaan rojut torveen ja vihille samantien ties minkäkinlaisen hyypiön kanssa.Todellisuudessa musta tuo on todella säälittävä tapa toimia ja ap:n teksti siitä hyvä esimerkki.

puolustus
Mä kyllä puolustan viestin aloittajaa.

Itsekin halusin eroon exästä, mutta
sitten huomasin että huonompia miehiä tuollas kapakoissa hiihtää.

Mulle oli liikaa kun tajusin että mun poikakaveri kiertää
ainakin 4 yh:n luona vuoronperään eikä vakiinnu.

Palasin takaisin ja oon onnellinen.

Mut ei tunteilleen mitään voi,
kun rakastuu niin se on menoa sitten....

hmmmm
ei miehiä voi vaihdella miten sattuu. Pitää ajatella lapsiakin.Ja elämässä tulee ajna välillä vastaan ihmisiä jonka kanssa synkkaa ja on vetovoimaa puolin ja toisin.Itse olin jo alkannut erooni jälkeen serustella nykyisen mieheni kanssa kun yhdessä tupareissa kohtasin hänen kaverinsa.
Meillä molemilla kolahti mutta ei olisi tullut mieleenkään aloittaa suhteen ja hajoittaa kahta suhdetta ja satuttaa nykyiset kumppaanit ... Mieti mitä teet..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:42 hmmmm kirjoitti:
ei miehiä voi vaihdella miten sattuu. Pitää ajatella lapsiakin.Ja elämässä tulee ajna välillä vastaan ihmisiä jonka kanssa synkkaa ja on vetovoimaa puolin ja toisin.Itse olin jo alkannut erooni jälkeen serustella nykyisen mieheni kanssa kun yhdessä tupareissa kohtasin hänen kaverinsa.
Meillä molemilla kolahti mutta ei olisi tullut mieleenkään aloittaa suhteen ja hajoittaa kahta suhdetta ja satuttaa nykyiset kumppaanit ... Mieti mitä teet..
Niin, paitsi että joskus tietysti kannattaa miettiä todella pitkällä tähtäimellä asiaa, jos joku kolahtaa oikein voimalla. Minä jätin kumppanini tutun miehen takia. Siis yhteisen tutun. Se oli kamalaa aikaa ja loukkasimme monia, mutta nyt olemme olleet jo pitkään yhdessä -erittäin onnellisesti. Exäkin on myöntänyt vihdoin itsekin, että emme olleet toisillemme ne oikeat. En uskalla edes ajatella, mitä olisi tapahtunut, jos emme olisi uskaltaneet ottaa tätä askelta.

Yhteistyössä