"Yhtä asiaa Euroopassa ei tunnuta ymmärtävän: Donald Trump on Amerikan yhdysvaltojen presidentti."

vierailija
"Näin tiivisti tuntemuksensa yhdysvaltalainen ystäväni, joka ei erityisemmin pidä Trumpista. Hänen näkemyksensä oli selkeä: Trump johtaa valtiota nimeltä Yhdysvallat ja hänen äänestäjänsä odottavat hänen toimivan sen parhaaksi. Muiden valtioiden etua Trumpilla ei ole velvollisuutta edistää eikä sellaista velvollisuutta voi hänelle kukaan määrätä."

vierailija
Amerikka on kuin Titanic, jonka kannella orkesteri soittaa jäähyväismusiikkia.
Kansa valitsi johtajansa, ja siitä kärsii koko maailma.
Jos olisin Teemu Selänne, en enää tulisi kesällä Suomeen nolaamaan itseä.

vierailija
Jos on kuten otsikossa todetaan, niin sitten hänen tulisi myös käyttäytyä kuin Yhdysvaltojen presidentin asema edellyttää, harkitsevasti, ennustettavasti ja järkevästi. Helppoheikki.
Eniten minua säälittää presidentti Stubb, joka pitää kielensä keskellä suuta ja leikkii nuorallatanssijaa. Minulta se ei suorasuuna ikinä onnistuisi. Olen aina ollut suorat sanat hönkijä.
Sitä saa mitä tilaa, ja Amerikka tiesi tasan tarkkaan mitä menussa luki.
Ehkä 50 % kansasta on lukihäiriöistä.

• Tykkää
Reactions: kruuttis
Eniten minua säälittää presidentti Stubb, joka pitää kielensä keskellä suuta ja leikkii nuorallatanssijaa. Minulta se ei suorasuuna ikinä onnistuisi. Olen aina ollut suorat sanat hönkijä.
Sitä saa mitä tilaa, ja Amerikka tiesi tasan tarkkaan mitä menussa luki.
Ehkä 50 % kansasta on lukihäiriöistä.
Trumpia äänesti vain noin 25% koko porukasta

vierailija
"Yhtä asiaa Euroopassa ei tunnuta ymmärtävän: Donald Trump on Amerikan yhdysvaltojen presidentti."

Täytyy myöntää että sitä on vaikea ymmärtää. Venäjällä on sentään psykopaatti shakinpelaaja pressana, USA:ssa pressana Kimble-strategi.

vierailija
Vain persoonallisuus- ja keskittymishäiriöinen ADHD toimii ennaltaarvaamattomasti. Yhdessä hetkessä tätä ja toisessa muuta.
Sinulla on täysin väärä käsitys kyseisestä luokituksesta.
Olet Super-Setis tai hänen mallioppilas, ja levität täysin väärää tietoa. Asut perähikiällä, ja ainut ihmiskontaktisi on naapurin sedän kielitaidoton ulkomaantuliainen, joka syöttää sinulla outoja keitoksiaan.
Kaksplus av-palstan oikeassa marginaalissa on juttuja mm. ADHD:sta.
Neurologisen vaivan toteamiseen tarvitaan ammattiosaamista.
Trendiluokitus, jota myöhemmin nolostellaan turhasta lääkkeiden syöttämisestä lähes puolelle väestöstä.
Olen aikoinaan käynyt katsomassa elokuvan, joka pohjautuu tositarinaan. Amerikkalaiselle naiselokuvatähdelle tehtiin lobotomia.
Normaalia ja täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan. Jos olisi, tämä palsta oli täysin turha, ja joutaisi luiskaan.
Tällä palstalla pyörii heittiölössi, joka on saanut taatusti monen pienten lasten äidin kyyneleet silmiin. Apua täältä ei kukaan uskalla vakavissaan pyytää. En minä ainakaan, jos sellaiseen olisi joskus ollut tarvetta.

Sinulla on täysin väärä käsitys kyseisestä luokituksesta.
Olet Super-Setis tai hänen mallioppilas, ja levität täysin väärää tietoa. Asut perähikiällä, ja ainut ihmiskontaktisi on naapurin sedän kielitaidoton ulkomaantuliainen, joka syöttää sinulla outoja keitoksiaan.
Kaksplus av-palstan oikeassa marginaalissa on juttuja mm. ADHD:sta.
Neurologisen vaivan toteamiseen tarvitaan ammattiosaamista.
Trendiluokitus, jota myöhemmin nolostellaan turhasta lääkkeiden syöttämisestä lähes puolelle väestöstä.
Olen aikoinaan käynyt katsomassa elokuvan, joka pohjautuu tositarinaan. Amerikkalaiselle naiselokuvatähdelle tehtiin lobotomia.
Normaalia ja täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan. Jos olisi, tämä palsta oli täysin turha, ja joutaisi luiskaan.
Tällä palstalla pyörii heittiölössi, joka on saanut taatusti monen pienten lasten äidin kyyneleet silmiin. Apua täältä ei kukaan uskalla vakavissaan pyytää. En minä ainakaan, jos sellaiseen olisi joskus ollut tarvetta.
AA-LEEE-PAAaaaaa. NYT SE KORKKI VIHDOIN JO KIINNI!!!

Taas kerran typerä ja pieleen mennyt arvaus sinulta. Kilahdat joka kerta kun näet ADHD:n mainittavan, koska kalikka läsähtää aina sinuun. Ja erehdyt luulemaan aina että se olen minä. Ei minulla ole vaikeuksia kirjoittaa faktoista. Keittiöpsykologikin kyllä muuten näkee että se vaivaa sinua. Ja pahasti! Niin sekavaa settiä suollat jo lyhyeenkin tekstiisi 😵💫

Yhteistyössä