Yhtään modea paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijakkk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijakkk

Vieras
Olisikohan ihan mahdotonta siivota tätä palstaa, olis meinaan ihan kiva lukea jotain muutakin kuin pakolaiset sitä ja nyt ne mamut tätä
Vai onko palstasta tullut joku mamupalsta jossa sitten tapellaan niin puolesta kuin vastaan?
Laittakaa edes saman ketjun alle kaikki pakolais aiheet, kaikki ei vaan jaksa vielä tälläkin plastalla lukea mamut sitä ja tätä.
Nyt täällä ei jaksa kukaan olla kun kokoajan on noi pakolaisjutut tuossa ensimmäisenä ja vain muutama hassu muu aloitus jotka nopeasti kadotetaan kun joku luultavasti yksi ja sama nostelee aina kaikenmaailman mamu ketjuja.

Olisikohan ihan mahdotonta siivota tätä palstaa, olis meinaan ihan kiva lukea jotain muutakin kuin pakolaiset sitä ja nyt ne mamut tätä
Vai onko palstasta tullut joku mamupalsta jossa sitten tapellaan niin puolesta kuin vastaan?
Laittakaa edes saman ketjun alle kaikki pakolais aiheet, kaikki ei vaan jaksa vielä tälläkin plastalla lukea mamut sitä ja tätä.
Nyt täällä ei jaksa kukaan olla kun kokoajan on noi pakolaisjutut tuossa ensimmäisenä ja vain muutama hassu muu aloitus jotka nopeasti kadotetaan kun joku luultavasti yksi ja sama nostelee aina kaikenmaailman mamu ketjuja.

:LOL::LOL::LOL:

60588848.jpg

• Tykkää
Reactions: Nuri
Mitähän mamuttajatrollit olettavat että saavat aikaan tuolla spämmäyksellä kun pilaavat eri keskustelupalstoja.
En usko että kenenkään elämä paranisi tuolla asenteella mitä yrittävät levittää, päinvastoin. Mutta ampukoot itseään jalkaan. Oma moka.

Ihmisiä nyt vaan puhuttaa tämä aihe, ja siihen suvaitsevaisten, päänsä pensaaseen laittavienkin on tyydyttävä. Ei se ole pieni joukko joka on mamutusta vastaan, vaan suurin osa suomalaisista, joten heidän ääntään vain on kuunneltava. Tarvitaan kanavia, jossa mielipide on sallittu, vaikka se onkin päinvastainen suvakkien kanssa.

Joo aletaan ihmeessä sensuroimaan keskustelua täälläkin! Liian vapaasti saavat ihmiset nyt puhua mieltään vaivaavista päivän puheenaiheista. Törkeää sananvapautta, kiellettävä moinen!

Ihmisiä nyt vaan puhuttaa tämä aihe, ja siihen suvaitsevaisten, päänsä pensaaseen laittavienkin on tyydyttävä. Ei se ole pieni joukko joka on mamutusta vastaan, vaan suurin osa suomalaisista, joten heidän ääntään vain on kuunneltava. Tarvitaan kanavia, jossa mielipide on sallittu, vaikka se onkin päinvastainen suvakkien kanssa.

Tää on mun ainoa kanava purkautua. joskus saan orkkun van sillä että postaan tälle palstalle mun mv idolin juttut. Mula todettiin impotensi ylä asteela. Mun pää alko pälvi kaljuutua jo sairaalasa nuorten osastolla ei otetu vakavasti. nää huorat täs palstal ottaa mun vakasti. mä nautin mun penis puoli kovana taas.
toivon että saan naista koska mä osaan nussia on varmaa.

Yhteistyössä