yhtä H.....koko elämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua en jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua en jaksa enää

Vieras
Mies pitänyt mykkäkoulua viime viikon tiistaista .Ei yhtään sanaa ole pukahtanut ...en kyllä paljoa minäkään.
Kysyin tiistaina ..siiis viikko sitten että koska pysyis laittamaan tilillni vähän rahaa kun olen maksanut viimeiset kaksi talon öljylaskua,sähkön ,talovakuutuksen.veden ym...ja kaikki ruuat .
Että minun tilini (1600 e) ei riitä kaikkeen ja elarit pitää noihin myös laittaa.
Sanoi etttei ennen kuin 2 viikon päästä kun saa tilin ja silloinkaan ei kovin paljoa kun ulosottoon menee niin paljon(Ottanut ilman minun tit. pika-vippejä 6000 eurola) ja sitten hänellä omiakin laskuja maksettavana.
Mitä nuo minun maksamat muka sitten ovat?
Sitten siinä alkoi vääntelemään naamaansa kuin murkku-ikäinen että läl läl matkien muka minua.
Sitä taas seurasi kohtaus kuinka kauhea olen...plus kaikenmailman uhittelua ja haukkumista.
Olen ihan loppu!!!
Kun sanoin että hän elelee kuin siivellä suuttui vielä enempi että muka siivestlee ja sitä hoki ainakin tunnin.
Nyt oln jo tähän kaikkeen jka jatkunut jo aika kauan niin poikki ttä en nuku kunnolla ja mahaa polttaa kauheasti ja ihan ripulilla.Jouduin sen takia töistäkin lähtemään pois puoliltapäivin.

Ja nyt sitten kaikenkukkuraksi on siitä tiistaisesta käynyt töistä tullessa syömässä vanhempinsa luona(Mies siis 47-vuotias!) ja äitinsä tekee hänelle eväs-sämpylät seuraavaksi päiväksi töihin...Eli ei syö enää minun ostamiani ruokia.
Haukkuvat samalla varmaan minut pataluhaksi akaksi!

[QUOTE="aape";23619924]Ja nyt sitten kaikenkukkuraksi on siitä tiistaisesta käynyt töistä tullessa syömässä vanhempinsa luona(Mies siis 47-vuotias!) ja äitinsä tekee hänelle eväs-sämpylät seuraavaksi päiväksi töihin...Eli ei syö enää minun ostamiani ruokia.
Haukkuvat samalla varmaan minut pataluhaksi akaksi![/QUOTE]

Ei kun kenkää pellelle ja sanot, että muuttaa äitinsä luo.

Älä nyt hei oireile ja vatvo asiaa enää yhtään, sehän nauttii siitä kun huomaa että sua vaivaa. Senhän takia se tota tekee ja hymyilee paskasesti mitä huonommin voit.. :x Nyt vaan keskitytyt itteesi ja elät omaa elämääsi, teet itelles vaan ruokaa, kaikkea tosi hyvää. Oot kotona kun et huomaiskaan miestäs, keksit paljon menoa, vaikka väkisin. Sit kun tämmmöstä pari viikkoa oot pitänyt niin ohimennen kysyt mieheltä että koskas meinaat muuttaa pois.

Nauti elämästäsi kyt kun ei siitä tarvi huolehtia. Siivoat vain omat jälkesi, peset omat pyykkisi yms yms. Älä j*malauta anna yhden mammanpojan hyppiä nenille!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi kyllä vaan on kamala mies! Äkkiä eroon tuommoisesta ryökäleestä, jos kerta ite voit jo noin huonosti. Ei omaa terveyttään kannata uhrata kenenkään toisen tähden, oli se sitten kuinka rakas ollut joskus.
Nyt katse vaan tulevaisuuteen, omaan sellaiseen ja alat elää omaa elämää. Tsemppiä sulle!
Oma mieliala kannattaa kans saada jotenkin kuntoon, jos ei muuten, niin lääkärin avustuksella.

en osaa muuta sanoa kuin että parempi erota tuollaisesta miehestä, itsellä oli vähän samanlainen mies ja potkun persuuksiin sai ja nyt on tilalla oikein hyvä mies.

no annat kulkea ja jätät nyt omaan arvoonsa koko äijän, koetat jaksaa vaan, ajattelet tiukasti tulevaisuutta, etkä näytä ulospäin miten pahalta tuntuu, koska se ei taida auttaa... tiedän tunteen joiltakin osin, joten jaksamista kovasti ;)