yhdistelmät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pulma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pulma

Vieras
heips plussalaiset.

mulla ois pikkunen dilemma... olen ostamassa yhdistelmävaunuja huhtikuussa syntyvälle pienokaiselleni, ja niissä mitä olen ajatellut on valittavana joko kova koppa tai kovikkeilla varustettu pehmeä kantokoppa.

mietinkin, että kumman otan :/

kovassa kopassa olisi varmasti kivampi vauvan nukkua kesällä, mutta pehmeä kantokopasta saa lämpöpussin irrottamalla kovikkeet. lämpöpussissa olisi sitten reiät vaunujen valjaita varten, joten lapsi voisi istua kovilla pakkasilla siellä pussukassa ja olisi kuitenkin valjaissa kiinni.

mutta onko tuo topattu pehmeä kantokoppa kuitenkin liikaa kesällä?

apua, auttakee minuu..... :D vanhemmat lapset jo niin isoja ja syntyneet syksyllä, joten he eivät kesällä edes enää nukkuneet kopassa....

kumman itse ottaisit + perustelut?

Ottaisin pehmeän kantokopan, käyttöikä on piedempi.
Meillä ollut kahdet erivaunut ja toisissa kovakoppa ja toisissa pehmeä, mielestäni pehmeä on vaan paljon parempi.

Pehmeä topattu kantokoppa on ainakin meillä ollut ihan ehdottomasti liikaa kesällä...joten otettiin sitten kova käyttöön ja luovuttiin pehmeästä.

Me ei olla suomen talvessa lämpöpussiakaan tarvittu joten mun mielestä se pehmeä koppa on melko turha härpäke.

Meillä oli kova koppa ja sen ottaisin edelleenkin. Lämpöpusseja saa erillisinäkin ja mieluummin nyt hankkisin sellaisen joka käy myös kaukaloon. Ja talvellakin se kovakoppa antaa enemmän säätelyvaraa kuin pehmeä.

Yhteistyössä