Yhdistelmäpillerit ja yks hemmetin unohdus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Mitkäs on riskit et tässä niin kävis et tulis raskaaks kun oon unohtanu yhen pillerin ottaa?

Otin kyllä tänään heti sen kun huomasin, mut aloin miettii et muistelisin eilenkin ottaneeni pillerin ja iski pelko et voiko olla et oon epähuomiossa jättäny jonkun muun päivän pilsun ottamatta..hitto mulle ei ole ikinä käyny näin!Kyllä olis taas niin mun tuuria jos tästä lähtis jotain sikiää..Isäntä vaan nauro pas**isesti ja osoitti poikaa "haluutsä toisen tollasen"..Kannustavaa....

juu, jotkut tulee herkästi raskaaksi toiset eivät. Itse olen todella tyytyväinen hormonikierukkaan, kun itse olen niin lahopää, että otin pillerit aina miten sattui... ihme kyllä en raskaaksi tullut, vasta kun jätettyäni pillerit kokonaan pois... Aika näyttää

No jos on oikein huono tuuri niin sitten on iso mahdollisuus raskauteen. Siis tyyliin että ootte harrastanu seksiä nyt koko ajan jne.

mä ihmettelen ettei mulla ole enempää lapsia kuin tuo esikoinen ja tämä tuleva, sen verran tuossa seitsemän vuoden aikana unohtelin niitä pillereitä :whistle:

(näistä kumpikaan ei tosin ole siis pillerien unohtamisesta seurannut :) )

No toi ainokainen lähti alulle kun mulla oli ehkäisyrengas, peittoja ei oo näin vauva-arjen keskellä (onneks) paljon keretty heiluttelee, et eikai tosta mitää tule..Kai..

Yhteistyössä