Yhdessä oltu 6v niistä kolme naimisissa. Lapsiakin on kaksi ja nyt näiden vuosien jälkeen mies huusi mulle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkeä salpaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

henkeä salpaa

Vieras
Nii, totta se on :(
Mies ei mustanut pyyhkiä pöytää siivoomisen jälkeen ja mä siitä sit sanoin. No se huus mulle ,että ole hiljaa. .
Loukkaannuin ihan kamalasi ku se korotti mulle ääntään, peljästyin niin et tuli itku.
Mies kyllä hyvitti äänen korottamisen mulle niin,et mä saan viikon kotitöistä vapaata.
Mut ei se paljon lohduta ku sanoin ihan asiasta kuitenkin.

Mietin,et miten tästä eteen päin jatkamme yhteiselämää. Erota en tosiaankaan halua, eikä mieskään.Tää vaivaa mahdottomasti.

Nyt kultaiset asialliset neuvot on tervetulleita.

Te ette vissiin riitele koskaan? Kyllä meilläkin välillä ääntä korotetaan. mutta ei meiän maailma siihen kaadu. Väsyneenä pikkuasiasta nalkuttaminen voi joskus käydä hermoille.

Et oo tosissas :D mies korottaa ääntään ja sä oot jättämässä.

Mitäs jos vaikka sanot miehelle että pahoitit mielesi huutamisesta ja toivot ettei se toistuisi.

Ei,ei,ei, en ole jättämässä. Lukekaa tekstini se ilmenee siinä.
Olen kyllä herkkä,mutta eikö tuo äänen korottaminen ole aivan turhaa jos asiasta sanoo. Itseen ikinä korota mihelle ääntävaan sanon napakasti jos tekejotain väärin tai jättää asioita tekemättä

Alkuperäinen kirjoittaja henkeä salpaa;26434368:
Tällainen väite myös loukkaa syvästi. Tuntuu kuin sydänjuureni revittäisiin irti.

Nyyyh!!! Jos tämä ei ole provo, niin hanki oikeasti itsellesi apua? Heti maanantaina työterveyteen tms.

Joo,tää ei ole provo,mutta ei minulle tapahtunut juttu.
Ystäväni soitti minulle pari viikkoa sitten ja itski puhelimessa tällaisen tarinan.Voi vee , mä en tienny,et miten päin mä siellä puhelimen toisessa päässä olisi nauratti ihan sikana.
No annoin neuvoksi sit kun pystyin,et anna ajan kulu,et kyllä se siitä :D En tosiaankaan tiennyt,että ystäväni on tämän tyylin ihminen ja ei, se ei ollut kusetusta. Juttelin myös miehen kanssa pari päivää sit puhelimessa.

Mut oikeesti,en käsitä millaista voi joidenkin perhe-elämä olla. Meillä ainakin riidelläänja puhdistetaan ilmaa aika-ajoin :)

[QUOTE="vieras";26434524]ei mun mies huuda koskaan. Olisin järkyttynyt jos huutais. Yhdessä ollaan oltu kanssa 6 vuotta.[/QUOTE]

Katsotaan uudelleen, kun olette olleet yhdessä 60 vuotta.

Yhteistyössä