C
Caroliina93
Vieras
Eli viime vkl:na tuli harrastettua seksiä mua muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Hän oli kännissä, mutta minä täysin selvinpäin ja huolehdin mm. siitä, että yhdynnässä käytetään varmasti kortsua. Jäbä kuitenkin antoi mulle suuseksiä ilman mitään suojaa (minä hänelle kondomin kera) ja penis ehkä jossain vaiheessa sai hipaistua mua alapäähän ilman kortsua. Onkohan miten suuri tod. näk. että mulla on nyt joku tauti? Vaikka varsinaisissa yhdynnöissä kumi kyllä oli..
Älkääkä tuomitko, vaikka nuori olenkin, mulla on nyt tässä ollut niin paljon kaikkee, että halusin vähän irrotella. Yleensä olen supervastuullinen ja siksi minua harmittaa tämä tilanne nyt hieman, koska pidin järjen päässä kumminkin koko ajan... Ajatuksia? Testeihin varmaan kannattaa mennä, mutta miten pian, koska joillakin taudeillahan se itämisaika on jonkun aikaa..?
Älkääkä tuomitko, vaikka nuori olenkin, mulla on nyt tässä ollut niin paljon kaikkee, että halusin vähän irrotella. Yleensä olen supervastuullinen ja siksi minua harmittaa tämä tilanne nyt hieman, koska pidin järjen päässä kumminkin koko ajan... Ajatuksia? Testeihin varmaan kannattaa mennä, mutta miten pian, koska joillakin taudeillahan se itämisaika on jonkun aikaa..?