Yhden illan hoito tuli eilen baarissa tivaamaan multa että onko mulla mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kata"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kata"

Vieras
Pantiin kerran keväällä. Sen jälkeen viestiteltiin pari kertaa, mutta ei kiinnostanut ja yhteydenpito loppui.

Eilen se mies lupaa kysymättä istui baarissa meidän pöytäämme ja alkoi tivaamaan onko mulla mies. Siis wtf? Sanoin ettei asia kuulu hänelle ja käskin poistumaan. Yritti monta kertaa saada selville onko miestä vai ei.

Siis vittu! Se oli vain yhden illan juttu eikä mikään vuosisadan rakkaustarina! Aivan uskomatonta touhua!

minua kerran tuli baarissa liehakoimaan joku kun olimme kaverin kanssa pareilla. sanoin hyvinkin agressiivisesti ja selkeästi ettei kiinnosta pätkääkään. tyyppi ei kuitenkaan luovuttanut vaan jatkoi tiivistä ahdistelua. kun hän meni vessaan, päätimme ottaa jalat alle.

kolmen viikon päästä tyyppi tuli huutamaan meille ruokakaupassa kuinka paskoja lesbohuoria olemme :)

[QUOTE="hmm";22065706]minua kerran tuli baarissa liehakoimaan joku kun olimme kaverin kanssa pareilla. sanoin hyvinkin agressiivisesti ja selkeästi ettei kiinnosta pätkääkään. tyyppi ei kuitenkaan luovuttanut vaan jatkoi tiivistä ahdistelua. kun hän meni vessaan, päätimme ottaa jalat alle.

kolmen viikon päästä tyyppi tuli huutamaan meille ruokakaupassa kuinka paskoja lesbohuoria olemme :)[/QUOTE]

:O

[QUOTE="vieras";22065905]Kannattais valita seksiseura vähän paremmin.[/QUOTE]
Vaikka ihminen yhden illan ajan vaikuttaisikin ihan kivalta, se voi puolen vuoden päästä olla mielisairas tms. Tai sitten on aina ollutkin muttei ole sitä päällepäin näyttänyt. Turha aloittajaa on syyllistää siitä että satunnainen kumppani osoittautui vähän latvasta lahoksi.

[QUOTE="vieras";22065960]Älkää lässyttäkö. Joku luuseri on selvästi ollut ja ap:lle kelvannut. Tuskin kovin tasokasta seuraa.[/QUOTE]

Ihan tavallisen näköinen mies ja vaikutti mukavalta. Tuo eilinen oli kyllä täysi yllätys.

Ei ulkonäöstä voi päätellä mitä toinen on ja moni osaa käytöksellään peittää todellisen luonteensa.

[QUOTE="Kata";22065708]Vitsit kun ihanaa.[/QUOTE]

no mutta ei sentään sen enempää soittele.. niitäkin kun löytyy.. eivät ymmärrä vinkkiä, eikä kyllä suoraa kehoitustakaan..
soittelevat vielä puolenvuoden päästä liki päivittäin.. vaikkei ole vastannut niihin puheluihin koko sinä aikana.. vannovat rakkauttaan ja kaavailevat yhteistä tulevaisuutta.. vaikk kyseessä tosissaan on ollut känni pano eikä edes mikään kovin hyvä sellainen :D

no mutta ei sentään sen enempää soittele.. niitäkin kun löytyy.. eivät ymmärrä vinkkiä, eikä kyllä suoraa kehoitustakaan..
soittelevat vielä puolenvuoden päästä liki päivittäin.. vaikkei ole vastannut niihin puheluihin koko sinä aikana.. vannovat rakkauttaan ja kaavailevat yhteistä tulevaisuutta.. vaikk kyseessä tosissaan on ollut känni pano eikä edes mikään kovin hyvä sellainen :D
Se on se jos äijä on sinkku ja saa todella harvakseltaan (tasoa kerran vuodessa) niin se alkaa elätellä heti kuvitelmia siitä vuosisadan rakkaustarinasta kun joku nainen laskee puutarhaansa.

[QUOTE="Kata";22065976]Ihan tavallisen näköinen mies ja vaikutti mukavalta. Tuo eilinen oli kyllä täysi yllätys.

Ei ulkonäöstä voi päätellä mitä toinen on ja moni osaa käytöksellään peittää todellisen luonteensa.[/QUOTE]

Kannattaakin valita hyvännäköinen, ei tavista. Eri asia jos ei saa.

[QUOTE="Kata";22066124]Ei hitto kun jotkut ei tajua. :D[/QUOTE]

Kyllä mäkin myönnän virheeni. Joskus aikoinaan tapasin miehen netissä. Vaihdettiin kuvia ja se näytti hyvännäköseltä kuvissa.

Tapasin sen ja ei se ollutkaan niin hyvännäköinen, sellainen tavis. Hyvä lihaksikas kroppa tosin. Olin humalassa ja ajattelin että seksi voi silti olla hyvää ja olihan se. Mutta näin tätä tyyppiä sattumalta pari kertaa baarissa ja oli ihan outo. Jankutti että mennään mun luokse, tuu mun luokse, mennään nyt. En meinannut päästä eroon. Toisella kerralla suuttui minulle kun lähdin toisen miehen kanssa baarista pois.

Nykyään en harrasta irtosuhteita ollenkaan, nuorempana kyllä.

[QUOTE="hmm";22065706]minua kerran tuli baarissa liehakoimaan joku kun olimme kaverin kanssa pareilla. sanoin hyvinkin agressiivisesti ja selkeästi ettei kiinnosta pätkääkään. tyyppi ei kuitenkaan luovuttanut vaan jatkoi tiivistä ahdistelua. kun hän meni vessaan, päätimme ottaa jalat alle.

kolmen viikon päästä tyyppi tuli huutamaan meille ruokakaupassa kuinka paskoja lesbohuoria olemme :)[/QUOTE]

Heh. Toi on jännä juttu, kun sanoo miehelle ettei kiinnosta, niin sit haukutaan huoraks tai lesboks. Jos ois huora ni kai ois seura kelvannut ja pyytänyt mieheltä rahaa? Ja se torjuttu mieshän on niin kaikkien unelmamies, että naisen on pakko olla lesbo kun kerran sellaista ei huoli. :D