Yhdellä ihmisellä näin (en ymmärrä)

19.08.2006
887
0
16
on suhde naimisissa olevan miehen kanssa. miehellä ei ole lapsia omalle vaimolleen, mutta tälle petturi naiselle on kohta 1-v ikäinen. Vaimo ei tiedä mitään lapsesta, asuvat samalla kylällä. isä käy lapsen luona säännöllisesti ja maksaa lapsen kuluja. Petturi nainen nostaa kaikki yh etuudet ja elarit (vaikka mies maksaa sovitun summan+ muitakin kuluja mitä vaan nainen pyytää) ainen kiristää mieheltä koko ajan enemmän ja enemmän rahaa sillä et kertoo vaimolle. mä en ymmärrä miksi mies ei itse kerro vaimolle, kyllä se vielä joskus paljastuu. Ajatelkaa kun lapsi isompi ja kulkee itsekseen kylillä...isä tulee vastaan vaimonsa kanssa: "moikka isä, kukas toi nainen on?"

Joo, ei tuu toimimaan. Kannattaisi miehen tunnustaa, niin tilanne raukeaisi.
Ja mun mielestä se mies on petturi, ei se toinen nainen (tai ehkä sekin vähän kun kiristää toista).

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Joo, ei tuu toimimaan. Kannattaisi miehen tunnustaa, niin tilanne raukeaisi.
Ja mun mielestä se mies on petturi, ei se toinen nainen (tai ehkä sekin vähän kun kiristää toista).

No on nainen petturi myös, tiennyt alusta asti et mies varattu ja miehen tietämättään jätti ehkäisyn pois ja tuli raskaaksi (itse asiassa mies oli jättämässä silloin naista kolmannen naisen takia, mutta harmikseen tää nainen tuli raskaaksi)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi sinä et kerro asiasta? eli sinäkin valehtelet.

mä en tunne miestä ollenkaan, en ole edes tavannut koskaan ja tän naisenkin tiedän tuttavani kautta. Moikataan kun tavataan, olen muutaman kerran käynyt tuttavani kanssa hänen luonaan, mutta ei siis olla oieesti tuttuja joten asia ei kuulu mulle. Tuttavani vaan kertoo aina tapahtumia ja hänelle olen sanonut et en ymmärrä ollenkaan enkä voisi hyväksyä tuollaista. Tuttavani sanookin et nainen on laskelmoiva...tietää et miehellä rahaa...ja tiesi ettei koskaan voisi saada miestä omakseen

Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:
Alkuperäinen kirjoittaja kaupunkilainen:
Melko hyvin tiedät "ei tuttujen" ja "moikkaustuttujen " asiat, jotaka "eivät sinulle kuulu oikeastaan ollenkaan" :whistle:

niin...? Kai mulla silti saa mielipide asiasta olla?

Saa, mutta itse en juoruja levittäisi faktana netissä.

Melko hyvin tiedät "ei tuttujen" ja "moikkaustuttujen " asiat, jotaka "eivät sinulle kuulu oikeastaan ollenkaan" :whistle:

Saa, mutta itse en juoruja levittäisi faktana netissä.

no ei ole juoruja vaan oikeesti faktaa sillä tuo nainen puhuu avoimesti, ei häpeä asiaa yhtään ja sitä paitsi en nimeä täällä ketään joten eikö voisi sallia tälläisenkin asian esille tuomisen? eikös keskustelupalstalla ole tarkoitus etsiä aiheita jotka nostattavat keskustelua? Toiset nostattaa, toiset ei ja toiset kuohauttaa ihmisiä oikein olantakaa....

mä en tunne miestä ollenkaan, en ole edes tavannut koskaan ja tän naisenkin tiedän tuttavani kautta. Moikataan kun tavataan, olen muutaman kerran käynyt tuttavani kanssa hänen luonaan, mutta ei siis olla oieesti tuttuja joten asia ei kuulu mulle. Tuttavani vaan kertoo aina tapahtumia ja hänelle olen sanonut et en ymmärrä ollenkaan enkä voisi hyväksyä tuollaista. Tuttavani sanookin et nainen on laskelmoiva...tietää et miehellä rahaa...ja tiesi ettei koskaan voisi saada miestä omakseen

Todella "luotettavan" oloinen tämä tuttavasi, kun kertoo omasta "ystävästään" sinulle hänen elämästään... mistä muuten tiedät tarinoiden olevan totta. Joskus nimittäin ihmiset puhuvat valheita miellyttääkseen kuulijaansa tai mustamaalatakseen jonkin toisen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Miksi naisesta käytät nimitystä petturi nainen? Mieskö on vaan vahingossa kyrpä pystyssä kaatunut naisen päälle, ja saanut lapsen aluilleen?

No mä sanoisin että jos seurustelisin jonkun miehen kanssa joka myöhemmin rupeis kiristään mua jollain asialla, niin saattaisin kyllä käyttää siitä miehestä petturinimitystä vaikka molemmat ois ihan sinkkuja oltukin.

Todella "luotettavan" oloinen tämä tuttavasi, kun kertoo omasta "ystävästään" sinulle hänen elämästään... mistä muuten tiedät tarinoiden olevan totta. Joskus nimittäin ihmiset puhuvat valheita miellyttääkseen kuulijaansa tai mustamaalatakseen jonkin toisen.

Tämä nainen itse kertoo myös, silloin kun odotti lasta ja näin hänet kaupalla ja onnittelin niin kertoi kelle odottaa ja mitkä kuviot meneillään....ja siis kertoo itse avoimesti asioistaan. Kertoo jopa sen et soskun on sanonut ettei tidä kuka lapsen isä on vain siksi ettei sosku pakota miestä isyystesteihin vaan nostaa elarit kahdesta paikkaa....ei osaa hävetä yhtään

Mielipide juoruihin joita olet toisen käden tietona kuulluut...

Ei kannata levittää niitä eteenpäin, ettei joudu kunnianloukkaussyytteiden kanssa tekemisiin...

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Todennäköisesti miehen vaimo tietää, mutta häntä ei kiinnosta.

Ja juoruakat nolaavat vain itsensä, kun heidän kuvioistaan supisevat.

voi olla, mutta miksi mies antaa kiristää itseään sillä et nainen uhkaa kertoa vaimolle lapsesta? viimeksi oli ollut kuvio et nainen oli pyytänyt lapsen sänkyyn rahaa, mies oli sanonut et on antanut vasta rahaa, osta niillä, tää nainen oli sanonut et otanko puhelun? Ja mies oli kohta kiikuttanut rahaa...eli siitä vois jotain päätellä.

Mielipide juoruihin joita olet toisen käden tietona kuulluut...

Ei kannata levittää niitä eteenpäin, ettei joudu kunnianloukkaussyytteiden kanssa tekemisiin...

Oikesti? Et kai oo tosissas? Tuon kun muistais kaikki muutkin tällä palstalla niin aiheet pienentyis aika paljon :saint:

Yhteistyössä