yh, vieläkin kipeenä, kauanko flunssa oikein kestää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
Eilen oli jo parempi päivä, mutta ai jestas kun aamulla heräsin.. :'( Joka ikiseen lihakseen kolottaa, kurkkutorvi ihan sairaan kipeä ja niin vetelä olo. Jatkunut kohta 2vk :headwall: kamala päänsärky ja nuha :(

:hug:
Tota on ilmeisesti liikkeellä, ipanoiden päiväkodistakin puuttuu läjittäin hoitajia ja lapsia... :o

Sori kun en vastannu perjantaina, huomasin viestis kotimatkalla bussissa, lähin jo yhen aikaan kotia päin. Me oltiin Lady Moonissa joraamassa... :o :o :o :xmas: :xmas:

Perjantaina oli illalla jo ihan oko olo, ajattelin jos olis lähtenyt jonnekkin, mutta sit jäätiinkin kotiin kun olo oli niin PASKA :kieh: :kieh: Ja la käytiin syömässä tikkurilassa jossain, sitä soittelin että missä kannattais käydä. Pää meinasi jo kotona oloon räjähtää. Ja eilen meni kotona ollessa ja tänäänkin.
Tää ei ole mistään kotosin enään |O

Oliko hauskaa ainakin? Ketäs teitä oli? luokan kanssa? :D

Luokan kanssa juu ja oli hauskaa tätiporukassa :D
Mä vaan olin vainoharhanen tuollasessa paikassa enkä antanu kenenkään ostaa mulle mitään paitsi vettä ja senkin hain ite tiskiltä. Niin juu ja tupakkia, poltin pari ja annoin loput kaverille. Mua "vainos" joku espanjalainen stetsonhäiskä vaikka ens kättelyssä sanoin ettei heru, hus... :o

Kyllä vaan hevipaikoissa on turvallisempaa ja saa rauhemmassa olla B)

Kannattaa ollakkin varovainen :ashamed: Jotenkin meni maku viimeksi, ei oikein huvita mennä minnekkään biletys paikkaan.. Ajattelin että olisin pe hurauttanut kallioon katsomaan onko se rouva siellä B) . Miuta ahisteli lady moonissa joku yli 2m pitkä mies, joku ulkomaalais syntyinen. Sit kun tuli pilkku niin menin pihalle ja se seurasi ja jotkut suomalaiset kundit tuli kyselemään miulta onko kaikki kunnossa ja huutelivat sille äijälle, että alkaa kävellä nopeesti siintä.. Meinasi tulla tappelu niille :o Mutta oli aika ahistavaa..

Äh mikä olo :kieh: ei jaksa olla vaan kotona :(
Mitä touhuat, mitäköhän Minna touhuaa? Pitäiskö mennä syömään jonnekkin pitkästä aikaa ihan porukalla...?

Vasta 2 viikkoa, mulla jo 6-7 viikkoa. Välillä onneksi parempi.
Nyt taitaa sitten olla sydänlihastulehdus. Niin ne ensiavusta sanoi oireiden perusteella, kuulemma huomanna omalle lääkärille.

Väsyttääää... Enkä pue enkä meikkaa tänään, verkoissa vaan hillun.
Jos 19. päivä yrittäs rääpiä porukkaa kasaan, ois Gloriassa joku keikka... Deathstarsin Skinny soittaa levyjä, viis bändeistä :D

Mulle oli ehkä soitettu perjantaina Anttilasta, tänään vasta hogasin mikä se vieras numero mahto olla... Täytyy huomenna soittaa ja kysyä oisko haastattelua tiedossa :whistle:

Yhteistyössä