Yh-isä ja teinityttö yhdessä saunassa?

  • Viestiketjun aloittaja Huolestunut mummu
  • Ensimmäinen viesti
Huolestunut mummu
Onko normaalia että nuori teinityttö menee isänsä kanssa yhdessä saunomaan. Eikö nuoren teinin pitäisi mennä jo sen ikäisenä yksin saunomaan. Onko muilla lukijoilla samalaisia havaintoja?
 
vierailija
Huom. tyttö on teini-ikäinen , ei mitään pikkutyttö. Maailmassa on paljon insestiä ja lasten hyväksikäyttöä, elän maailmassa, jossa tiedän olevan paljon pahuutta!. Miksi tyttö ei käy äidin kanssa saunassa?
Joo, muuta silti. Onko sulla jotain syytä uskoa, että tämä kyseinen isä katselee tytärtään "sillä silmällä"? Minä olettaisin automaattisesti, että isälle tytär on tytär eikä siinä ole mitään seksuaalista. Tiedän, että maailmassa on paljon pahaa ja insestiä tapahtuu, mutta en silti ajattele, että jokainen mies (isä) salaa haaveile panevansa omaa tytärtään.
 
vierailija
Joo, muuta silti. Onko sulla jotain syytä uskoa, että tämä kyseinen isä katselee tytärtään "sillä silmällä"? Minä olettaisin automaattisesti, että isälle tytär on tytär eikä siinä ole mitään seksuaalista. Tiedän, että maailmassa on paljon pahaa ja insestiä tapahtuu, mutta en silti ajattele, että jokainen mies (isä) salaa haaveile panevansa omaa tytärtään.
Kun en tunne näitä ihmisiä, ei voi tietenkään olla varma. Periaatteessa teini-ikäiset voi käydä yksin saunassa?
Se joka aloitti tämän ketjun, lienee jo itsekin vähän epäillyt jotain, kun alkoi täällä tuntemattomilta kysymään?
 
vierailija
Meillä poikalapsi kohta 15 v, menee usein yksin,saunaan, tulee myös joskus vaikka äiti ja iskä saunassa ,huutaa ovelta, et tuun teijjän kans saunaan. Ollaan vaan et joo tuu vaan. Ei häpeä itseään, millään lailla, karvat ym... Vaan meillä kotona alastomuus ollut aina ihan normi asia kaikille.
 
vierailija
Joo, muuta silti. Onko sulla jotain syytä uskoa, että tämä kyseinen isä katselee tytärtään "sillä silmällä"? Minä olettaisin automaattisesti, että isälle tytär on tytär eikä siinä ole mitään seksuaalista. Tiedän, että maailmassa on paljon pahaa ja insestiä tapahtuu, mutta en silti ajattele, että jokainen mies (isä) salaa haaveile panevansa omaa tytärtään.
Oletkohan vähän liian sinisilmäinen ja naiivi?
 
vierailija
Oletkohan vähän liian sinisilmäinen ja naiivi?
Ei, vaan hän on normaali ihminen, joka ei näe peikkoja joka asiassa. Maailmassa on joo pahuutta ja hyväksikäyttöä, mutta kannattaa vielä miettiä miten vähäistä prosentuaalisesti insesti on Suomessa. Eihän isät vois käydä tyttärien kanssa enää saunassa ikinä missään milloinkaan, jos heti kuvitellaan jotain insestiä. Helpompihan sitä paitsi pahojaan on tehdä pikkutytölle kuin teinille. Järki käteen nyt.

Aloittajan tyhmään kysymykseen vastaus: kyllä on täysin ok ja normaalia käydä vanhempien kanssa yhdessä saunassa, jos se on kaikille osallistujille ok. Jos tuntuu pahalta, niin ei pakko ole, teini-ikäinen tietysti pärjää yksinkin saunassa.
 
vierailija
Itse olen käynyt oman isän kanssa aina saunassa. Nykyään kun on oma perhe niin tytärpuoli käy aina meidän kanssa saunassa vaikka hänen isänsä on mukana. Miksi se ei olisi normaalia? Sitten on asia erikseen jos tytöllä sattuu olemaan samaan aikaan vaippapäivät.
 
vierailija
Onko normaalia että nuori teinityttö menee isänsä kanssa yhdessä saunomaan. Eikö nuoren teinin pitäisi mennä jo sen ikäisenä yksin saunomaan. Onko muilla lukijoilla samalaisia havaintoja?
No vittu ei oo normaalia. Eip ois tullu itellä mieleenkään moinen teiniiäs. Kerran olin veljen kans mökillä saunomassa ja sukulaispojat tälläs paikalle, jo siinä vihjailtiin sukurutsasta, vaik meil oli pyyheet päällä.
 
vierailija
Yh-isä ja teinitytär yhdessä saunassa - riski on suuri että isi menettää arviokntikykynsä, ja unohtaa isän roolin.
No siis kyllä minä ymmärrän huolesi. Kannattaa puhua tytön kanssa vähän, et ei ole sopivaa ehkä mennä enää isän kans samaan aikaan saunaan. Tyttö ei ehkä tunnusta sulle mitään, mut kertoisin sille myös heti syitä miksi pelkään et ei ole ihan ok.
En missään nimessä syyttämällä isää, vaan esim silleen et millainen katsominen ja koskeminen ei todellakaan ole ok. Vaikka kyseessä on teini! Puhuisin asiasta kuin lpselle edes vähän, se meinaan jää mieleen.

nimim. Insestin uhri itsekin.
 
Huom. tyttö on teini-ikäinen , ei mitään pikkutyttö. Maailmassa on paljon insestiä ja lasten hyväksikäyttöä, elän maailmassa, jossa tiedän olevan paljon pahuutta!. Miksi tyttö ei käy äidin kanssa saunassa?
Mies on yh siksi ei käy äitinsä kanssa saunassa.
Maalla ollessamme sauna on karjakeittiön yhteyteen tehty ja vie paljon puita lämmityksessä.
Siellä käymme aina yhdessä saunassa niin sukulaiset kuin vieraatkin.
Oma mieheni oli ihmeissään kun menimme saunaan ja äitini tuli ensin sitten isäni ja lopuksi siskoni ja hänen miehensä.
Mieheni näki ensimmäisellä viikolla perheeni alasti ja tämä sitten piirtyi hänen verkkokalvolleen.
 
No siis kyllä minä ymmärrän huolesi. Kannattaa puhua tytön kanssa vähän, et ei ole sopivaa ehkä mennä enää isän kans samaan aikaan saunaan. Tyttö ei ehkä tunnusta sulle mitään, mut kertoisin sille myös heti syitä miksi pelkään et ei ole ihan ok.
En missään nimessä syyttämällä isää, vaan esim silleen et millainen katsominen ja koskeminen ei todellakaan ole ok. Vaikka kyseessä on teini! Puhuisin asiasta kuin lpselle edes vähän, se meinaan jää mieleen.

nimim. Insestin uhri itsekin.
Kerrostalojen tunnin saunaaika ei riitä käydä erikseen saunassa kun on kaksi lasta ja vanhemmat.
Tiedän useita ystäviä jotka kävi vielä 17v ikäisenä vanhempiensa ja veljensä kanssa kerrostalon saunavuorolla saunassa kunnes muuttivat omilleen.
 
vierailija
Teini-ikäisen tytön ja aikuisen miehen keskenäinen saunominen on aina kyseenalaista, on sukulaissuhdetta tai ei. Sitten kun tyttö on aikuistunut voi päättää, onko sekasauna hänelle OK ja mennä saunaan kenen kanssa tahtoo.

Itsekin saunoin oman isäni kanssa teininä, enkä huomannut asiassa mitään outoa, isä ei kosketellut minua tai käyttäytynyt omituisesti. Enkä sellaista olisi ikinä isästäni osannut epäilläkään. Niin vaan selvisi vuosien päästä hänen erityiset mieltymyksensä muuta kautta ja sain itsekin tietää olleeni hänen "uhri" vuosia. Hän ei kuitenkaan minulle tehnyt mitään, mutta oli halunnut saunaan saadakseen silmilleen jotain mikä häntä miellyttää ja mitä voi miettiä itsekseen myöhemmin.

Kun teini-ikäinen pärjää saunassa ilman aikuista miestäkin, niin kyllä se vaan olisi parempi käydä saunassa eriaikoihin, kun ikinä et voi läheisimmästään ihmisestä tietää, mitä hänen mielessään liikkuu...
 
vierailija
Kerrostalojen tunnin saunaaika ei riitä käydä erikseen saunassa kun on kaksi lasta ja vanhemmat.
Tiedän useita ystäviä jotka kävi vielä 17v ikäisenä vanhempiensa ja veljensä kanssa kerrostalon saunavuorolla saunassa kunnes muuttivat omilleen.
Ei mekään ole viitsitty kahta saunavuoroa ottaa, eikä taida vapaita ollakaan. Hyvin on pystytty koko perhe kerralla saunomaan. Vanhemmat ja kaksi teiniä, tyttö 16 ja poika 13.
 
vierailija
Jos kyseessä on oikea isä eikä esimerkiksi äidin uusi miesystävä niin ei asiassa taida mitään ihmeellistä olla. Jos äidin uusi boyfrendi alkaa leikkiä teinitytön isää ja alkaa pyydellä tyttöä kanssaan saunaan voipi olla, että edessä on tilanne jossa kirvellä olisi töitä.

Oikean isän ja tyttären välillä erittäin harvoin on mitään insestijännitettä, sen enempää kuin äideillä poikiinsakaan. Tällaisia jännitteittä voi olla useammin teinityttöjen enojen ja setien perverssissä mielessä, jos enot ja sedät sattuvat sitä perverssiä sorttia olemaan.
 
vierailija
Itse olen käynyt oman isän kanssa aina saunassa. Nykyään kun on oma perhe niin tytärpuoli käy aina meidän kanssa saunassa vaikka hänen isänsä on mukana. Miksi se ei olisi normaalia? Sitten on asia erikseen jos tytöllä sattuu olemaan samaan aikaan vaippapäivät.
Miksi ei voi sanoa kuukautiset? Kamalia nuo keksityt nimitykset, vai ahdistaako asia niin paljon että ei voi oikeita nimiä käyttää
 

Yhteistyössä