yh-äiti ja uusi mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ounou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ounou

Vieras
mielipiteitä mammat!tilanne siis tämä:2-v tytön yh-äiti lähti viime viikonloppuna baariin ja lapsi mummille yökylään!juuri enen kotiinlähtöä törmäsi tuttuun mieheen,jonka kanssa vietti mukavan yön miehen luona.aamulla kotiutui aikaisin,koska tyttö tuli kotiin kympin jälkeen.su illalla viestitteli miehen kanssa tyyliin "kiitos viimeisestä"....nyt pohtii,et uskaltaisiko pyytää miestä vaikka kahville tai jotain?siis sillai et tyttökin kotona...lapsen isä ei kuvioissa,eikä äidillä koskaan käynyt ketään "miesystäviä" kylässä?

No miksei yh saisi kutsua ystäviään kahville?
Enemmän mua ällöttää entinen naapuri, joka petti miestään niin, että taapero oli mukana, kun tapaili ja n***i uutta miestä.

Eihän sitä tartte mitenkään erityisesti sille 2 vuotiaalle edes selittää. Ei sen ikänen vielä ymmärrä eroa mies"ystävän" ja miesystävän välillä. Joten miks ei vois pyytää miestä kahville.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Julkisella paikalla voi tavata lapsen läsnäollessa. Vähän kyllä ihmettelen noin pienen lapsen äidin yöllisiä reissuja ventovieraiden miesten hoteisiin.
Eiks tää ap:n kuvaama äiti kuitenkin törmännyt tuttuun mieheen?

Mutta ap:n asiaan...itse en ole miesvieraita tuonut kotiini ennenkuin suhdetta on kestänyt vähintään 4 kk. Miespuolisia ystäviä toki voin tuoda, mutta en sellaisia miehiä, jotka käy kerran tai kaksi ja sitten niitä ei lapset sen koommin näe. Eli jos on ollut jotain sutinaa miehen kanssa, niin riittävän pitkä seurustelu ennenkuin olen lapsilleni esitellyt.

juu siis mies todellakin tuttu,sutinaa ollut jo pitkään,jotenkin vaan tilanne ei oo koskaan edennyt mihinkään...johtuiskohan just siitä että äidillä pieni lapsi!!!!mies vaikutti kiinnostuneelta ja tietää kyllä koko tilanteen.miehellä itselläänkin lapsia,jotka säännöllisesti isän luona.mietityttää vaan...

No kyllä minä ainakin aikoinaan pienen lapsen yh-äitinä kutsuin yhdenillan juttuni heti seuraavana päivänä kotiini, vaikka lapsenikin oli paikalla. Tosin tämä yhdenillan juttu ei näköjään ole vieläkään häipynyt...

Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
Eihän sitä tartte mitenkään erityisesti sille 2 vuotiaalle edes selittää. Ei sen ikänen vielä ymmärrä eroa mies"ystävän" ja miesystävän välillä. Joten miks ei vois pyytää miestä kahville.

peesi tälle

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:

peesi tälle

Peesaan myös.

Ja tokihan sitä voi järjestää sen kaffihetken muualle kuin kotiinsa, jos siis haluaa neutraalimpaa ympäristöä.

Alkuperäinen kirjoittaja odota:
odota vielä tuleeko tuosta mitään.

niinpä,mun mahikset vaan niinku tapailla jotain on aika minimaaliset...siis ilman et tyttö mukana kuvioissa!niin voinhan mä toki sil miehelle viestittää et nähään muutaman kuukauden päästä,ku saan taas tytön yökylään!ja siis ihan vaan kahville aattelin pyytää,et vois jutella ja tutustua paremmin...

mä kutsuisin kaffeelle, siitäpä jatkossa sitten näkee miten mies suhtautuu, jaksaako perusarkea :) Näin minunkin tarinani on alkanut (suurinpiirtein, lapsi 2,5vuotias) ...yhden tapaamiskerran jälkeen kutsuin kylään. "Tässä sitä ollaan vieläkin sillä reissulla", nyt yhteinen lapsikin :)

Yhteistyössä