yh-äidin rakkauselämä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
mietimpä tässä vaan että miten te muut yh:t ootte löytäneet uuden miehen?Millasen miehen löysitte?hyväksyykö hän lapsenne ja minkälaista elämä yleensäkin on kun taas seurustelee?
Onko mahdottomuus löytää joku ketä rakastuisi naiseen joka on raskaana?tällasia pohdiskelen kun olen niin onneton...tuli ero miehestä jota en ole koskaan rakastanitkaan niinkuin "kuuluu". :/

Mä "löysin" itelleni uuden, kun olin toisella kuulla. Tosin tiesin hänet jo entuudeltaan. Onhan tämä toiselle raskaana olo aikamoinen asia... mutta hän tiesi mihin ryhtyy. Monet kerrat on asiasta keskusteltu ja ei se todellakaan hänelle helppo asia ole. On kuitenkin pysynyt rinnalla ja tänään oltiin rakenneultrassa yhdessä!! Synnytykseen tulee mukaan ja yrittää tukea niin hyvin kuin pystyy. Asiaa helpottaa ehkä se ettei lapsen oikea isä ole kiinnostunut ja on luvannut olla häiritsemättä meidän elämää!! Koville tämä asia totisesti on ottanut, alussa varsinkin mietti sitä usein! Olen kuitenkin sanonut että hänestä se isä nyt tulee. Se on isä, joka rinnalla pysyy ja meidän elämässä. Yhteisiä ehdimme vielä tekemään... =) =)

mulla sitä ei ole mutta onneks olkoon teille kaikille jotka pystyvät luottamaan vielä miehiin, ja niitä miehiä jotka hyväksyvät tommoisen asian ne täytyy nostaa jalustalle! asia vaikea ja jos he voivat mennä synnytykseen mukaan, he eivät silloin ajattele että tämä toisen lapsi vaan on ottanut että hänkin voi olla isä. mistäköhän tämmöisiä viksuja miehiä löytyy. täälläpäin ei ainakaan tullut yhtäkään vastaan. :) siis olla isä vaikka ei biolisesti olekaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2005 klo 23:35 satu kirjoitti:
mulla sitä ei ole mutta onneks olkoon teille kaikille jotka pystyvät luottamaan vielä miehiin, ja niitä miehiä jotka hyväksyvät tommoisen asian ne täytyy nostaa jalustalle! asia vaikea ja jos he voivat mennä synnytykseen mukaan, he eivät silloin ajattele että tämä toisen lapsi vaan on ottanut että hänkin voi olla isä. mistäköhän tämmöisiä viksuja miehiä löytyy. täälläpäin ei ainakaan tullut yhtäkään vastaan. :) siis olla isä vaikka ei biolisesti olekaan.

WANTED!!! Täällä etsitään myös sellaisia miehiä! ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2005 klo 19:21 onneton kirjoitti:
mietimpä tässä vaan että miten te muut yh:t ootte löytäneet uuden miehen?Millasen miehen löysitte?hyväksyykö hän lapsenne ja minkälaista elämä yleensäkin on kun taas seurustelee?
Onko mahdottomuus löytää joku ketä rakastuisi naiseen joka on raskaana?tällasia pohdiskelen kun olen niin onneton...tuli ero miehestä jota en ole koskaan rakastanitkaan niinkuin "kuuluu". :/

Löysin mieheni kaksois siskoni kautta. Hän alkoi jutteleen hänestä. Eli minkä näköinen on ja näi. Sovimme sit treffit sille viikon lopulle ku tyttöni menee isälleensä. En ollu miestäni aikasemmin nähny saati kuulluut... Mieheni oli hieman tietoinen huoltuus prosessista. Oli nähny kuvia musta ja tytöstäni. Siskoni oli ilmeisesti kertoillu hieman musta... Katoimme pari leffaa mieheni luona ja loppu ilta meni jutellen. Hän toi mut kotia klo 5 maissa aamulla. Nukuttiin ja sovimme, et hän hakee mut siinä noin klo 12. Siitä asti me sit ollaan oltu yhdessä. Kului 2-3 viikkoa ku muutin mieheni luo pysyvästi ja siitä yhteis elo alkoi. Siskolleni ja sen miehelle tuli hieman yllärinä mun ja mieheni seurustelu... Mieheni hyväksyi heti lapseni. Sanoi mulle, et täällä on lapsellasi tilaa leikkiä. Sillo ku mieheni asui vielä erillä paikka kunnalla. Mieheni ku on pitkää haaveillu omasta lapsesta saati perheestä. Oli ollu myös hieman vauvakuumetta Mutta. nyt hänellä on mistä on haaveillu pitkään.

Olen löytänyt todella hyvän miehen, ollaan oltu yhdessä jo jonkin aikaa ja vielä kauemmin ollaan tunnettu. Hän on hyväksyt pojat todella hyvin, pitää heitä kuin omiaan. Tässä piakkoin ollaan muuttamassa yhteen ja voidaan aloittaa normaali perhe-elämä, ehkä tulevaisuudessa ainakin yhden yhteisen lapsen myös hankimme.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2005 klo 19:21 onneton kirjoitti:

Löytyi. Kerro vaan rehellisesti asiat. SIlloin et tuhlaa aikaa vaan miehen luonne paljastuu nopeasti.

Onnea vaan. Kyllä sinä saat iloita lapsesta, oli se mies siinä tai ei. Ja varmasti löytyy jossain vaiheessa aikuinen rinnallesi.

Yhteistyössä