Emilia
Miksi te naiset jotka eroatte jäätte yh-äideiksi ettekä jätä lasta isälleen?jos minulle ja miehelleni tulisi ero jättäisin lapsen isälleen ja olisin vkl-äiti.
Jos isä on kelvollinen huoltaja niin kai ne lapset on ihan yhtä paljon isänkin?Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:no mä en lapsiani jättäis kenellekään.se on syy.ne on mun ja niistä en luovu.
ehkä joissain tapauksissa,mutta näen etuoikeutena pitää lapseni koska ukko ei oo pväkään niitä hoitanu maksimissaan pari tuntia viikossa koko noiden lasten elossa olo aikana! ja tapaa lapsia mun luona en anna sille niitä viikonlopuksi.isommat saa olla joskus yhen yön.Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Jos isä on kelvollinen huoltaja niin kai ne lapset on ihan yhtä paljon isänkin?Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:no mä en lapsiani jättäis kenellekään.se on syy.ne on mun ja niistä en luovu.
tiedätkös, tytöt voi olla monta kertaa vaikeempia kun pojat.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Lapsesta tulis sekopäinen ja levoton jos se asuis exän kanssa kokoajan. Ei oo mitään rytmejä, ruokaa annetaan kun lapsi muistaa pyytää jne.. jos sillonkaan on mitään. Onneksi äitipuolella on sentään jotain tolkkua asioissa.
Vierailut vielä ok, mutta täytyy vaan toivoa että elän niin kauan että likka lentää omille siivilleen.
Jos ex ois säntillinen ja rauhallinen normaali(?) mies, voisin hyvin ollakin vkl-äiti. Ja jos lapseni ois poika. B)
Emmä sitä tässä tarkottanukaan, ajattelin vaan etten osais olla ilman tytärtäni.. mutta pojan kanssa voisin olla enemmän eri aaltopituuksilla.Alkuperäinen kirjoittaja Overprotected:tiedätkös, tytöt voi olla monta kertaa vaikeempia kun pojat.
no ei se mitään! En mäkään osaa kuvitella, et eläisin ihan yksin.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Emmä sitä tässä tarkottanukaan, ajattelin vaan etten osais olla ilman tytärtäni.. mutta pojan kanssa voisin olla enemmän eri aaltopituuksilla.Alkuperäinen kirjoittaja Overprotected:tiedätkös, tytöt voi olla monta kertaa vaikeempia kun pojat.
Tai en tiedä mitä tarkotin.. :headwall:
Oliskin ollut vain yksi vastoinkäyminen.Kunpa exä ei olisi hakenut eroa puhumatta siitä ensin mun kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja pölö:Miksi täytyy erota?? Ensimmäinen vastoinkäyminen ja heti tulee ero...
TIEDOKSI: Elämä on taistelua!