Yasministako

• Viestiketjun aloittaja haluttomuus
  • Ensimmäinen viesti
haluttomuus
Terve sisaret,
nyt kaipaan neuvoja. Olen syönyt 1.5 v Yasmin e-pillereitä ja seksikaipuu on täysin kadoksissa. On syntynyt täys haluttomuus sekstailla siis. Osittain se voi johtua siitä että melkein aina tulee pieniä repeytymiä/haavoja yhdynnästä. Tästä kärsitään molemmat, sekä mies että minä. Onko kellään kokemus Yasminista tai vastaavasta tilanteesta? Mitä avuksi, pitäisikö vaihtaa merkkiä kun tuntuu että limakalvot on niin hayraat näillä.

Kiitos etukäteen avusta ja neuvoista

MM
Ite kans söin Yasmineja puoli vuotta. Eivät sopineet; masennusta, haluttomuutta ja ihan äklö olo päivästä toiseen. Ei auttanu pillerin merkin vaihtokaan. Nyt käytetään ihan kondomia ja voi että molemmat nautitaan. Seksi on ihanaa.

mila
Käytin Yasminea noin vuoden ja alkuun ei ollu mitään ongelmia. Muutaman kuukauden käytön jälkeen limakalvot rupes haurastuun ja sitäkautta meni seksihalut kun just tuli niitä haavaumia. Ei todellakaan tehny mieli seksiä kun aina ties että kipeetä tekee.

tui
Hei,

Itse söin kolme vuotta Harmonetteja ja sen jälkeen perään käytin vuoden ehkäisylaastaria. Sekään ei helpottanut haluttomuus- eikä muutakaan tilannetta, joten jätin hormonaalisen ehkäisyn kokonaan pois. Halut palasivat mutta menkat eivät. 7 kk odottelun jälkeen jouduin taas aloittamaan pillerit, tällä kertaa Yasminit. Halut katosivat heti ensimmäisellä viikolla, menkkoja ei ole vielä kuulunut.. Että tälläistä. Mulle ei taida hormonaalinen ehkäisy sopia lainkaan. Tarkoitus olisi saada menkat pyörimään ja siirtyä tämän jälkeen ah niin haluttavaan kondomiin.. :)

minulla näin
Minä aloin syömään myös yasmineita melkein heti kun ilmestyivät markkinoille ja nyt olen juuri vaihtanut pillerit Harmonettiin.
Minulla alkoi vähitellen haluttomuus lisääntyä ja nyt siitä mies huomauttelee eikä halua uskoa että haluttomuuteni voi johtua pillereistä.

On päiviä jolloin paikat kostuu hyvin ja sit yhtäkkiä tuntuu kuin alapää olisi täysin kuollut. Toinen hieroo ja tekee vaikka mitä niin kuivana pysyy.

Minua on tämä alkanut todellakin stressaamaan ja mieheni asenne ei ainakaan asiaa auta. Lisää entisestään minun suorityspaineita.

Todella inhottava ja kiusallinen vaiva. Eipä ole kivaa mennä sänkyyn ja miettiä että kostuuko alapääni tänään vai ei....

mila
Just samat fiilikset mullakin oli, kauheet suorituspaineet. Mulla oli vielä lisäks jotenkin sellanen olo että vaikka kostukin niin se ""kosteus"" ei ollu ""normaalia"" vaan jotenkin ihan kuin vettä olis ollu ettei siitäkään sitten kauheesti iloo ollu, siltikin sattu mut ei ihan niin paljon.

Yhteistyössä