Yasminin käytöstä

• Viestiketjun aloittaja turtle666
  • Ensimmäinen viesti
turtle666
aloitetaanpas nyt oikein kaikenkattavasti.
Joulukuussa poistettiin kapselit kädestä, kerkesivät siinä sen nelisen vuotta olemaan. Muutamassa vkossa kuppikoko kasvoi b:stä c:hen,(?!) joka tuskin kuitenkaan johtui jouluruuista koska niitä en pahemmin ole koskaan syönyt.aikast outo juttu,eikä nyt sinällään liity aiheeseen....

jotainhan oli pakko hankkia kapseleiden tilalle ja nyt sitten sain reseptin yasmineihin,mutta olen kuullut niistä enimmäkseen pelkkää pahaa, enkä tiedä uskaltaako niitä nyt lainkaan ottaa käyttöön kun hieman epäilyttää...

tärkeintä tässä nyt kuitenkin on se, että olen taipuvainen masennukseen ja mulla on aika huonoja e-pillerikokemuksia siltä saralta, enkä nyt oikein haluaisi psyykettäni taas sotkea ja muuttua hormonimonsteriksi...

vaikuttaako kenties painoon ja esim. kenenkään rintojen kokoon (koska hah,minähän tykkään tästä muutoksesta =) ) ??

Minulla on vain hyviä kokemuksia Yasmin merkisistä pillereistä..
Itse olen ennen kokeillut muita USEITA eri merkkisiä pillereitä ja ne tekivät minusta mainitsemasi hormonimonsterin. Runsaiden vuotojen takia oli jotain syötävä ja sain jälleen uuden kokeiltavan.. Yasmin..

Ne auttoivat runsaisiin kuukautisiin, mutta samalla tasoittivat hormoniini niin että jopa ainaiset migreenit tasaantuivat. Kasvoi minullakin kuppikoko sen myötä kun Yasminit aloitin.. samoin paino nousi.

Nyt olen kyllä pillerit unohtanut ja odotan parasta ja pelkään pahinta =) SUOSITTELEN!

itelläni on aikomus vaihtaa nuo pillerit muihin, olen todellakin sellanen hormoonihirviö, hiukan herkäksi on tuo tunne puoli menny. mulla nyt näyttää siltä etten kestä minkäänlaista ehkäisyä, mutta ilmankaan ei voi olla. hankalaa tämä naisen elämä =)

Mulla on aikaisemmin ollut Mercilon, Marvelon ja Harmonet, ja joka ikisistä jotain sivuoireita. Mercilon oli pahin, vuotoa lähes tauotta ja hirveet kivut maksan seudulla...muissa tyyliin 2 viikkoo vuotoa, 2 viikkoa välissä.

Eilen otin ekan Yasminin ja kauhulla odotan mitä tällä kertaa....menkat tyrehtyi yhtäkkiä ekan pilsun jälkeen ja aamulla heräsin naama kukkien :kieh:

Miten muilla on menneet ekat kuukaudet noiden kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja tuulija:
söin 1,5kk ja jätin pois,yksinkertasesti en tehnyt mitään muuta sinä aikana ku itkeny... että näin mulle kävi
Tismalleen sama juttu mulla. Pienikin vastoinkäyminen niin kaikki patoutuneet tunteet vyöryi päälle ja tämä tyttö itki lattialla nurkassa viisikin tuntia putkeen. En enää ikinä aloita Yasmineita.

mä en pitänyt yasmineista yhtään..mulle tuli kauheeta pahoinvointii niistä ja kesti monta kuukautta sit lopetinki ne.. meliane pillerit joskus aikoinaan sopi ja oli hyvä makuisii tai yasmineissa tuntu olevan vähä huono makukin..vaikka en niitä jääny maistelemaan mut silt..

Yhteistyössä