(Yasminelle) pillereistä päänsärkyä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Olen syönyt toistakymmentä vuotta e-pillereitä, viime vuoteen asti Tri-Femoden yhdistelmä pillereitä ja nyt Yasminelleä. Femodenista tuli aivan jumalaton päänsärky joka alkoi liuskan loputtua ensimmäisenä päivänä ja kesti kolme päivää ilman että mikään lääke, liikunta tai hieronta olisi auttanut yhtään. Lisäksi oli hermostollista särkyä jota tutkittiin parin vuoden ajan migreeninä mutta jopa myös epäiltynä kasvaimena tms pullistumana aivoissa (särky siis oli todella kovaa).
No, tästä syystä pillerit vaihdettiin nykyisiin, ja meni kaksi liuskaa ilman päänsärkyä, mutta nyt taas samaa ollut, eli kun liuska loppuu, seuraavana iltana alkaa päätä särkeä ja aamuun mennessä se on muuttunut aivan sietämättömäksi. Tämä särky on niin paha, että on töissäkin kokoajan kuin puulla päähän lyöty, ihan pihalla kaikesta kokoajan. Särkyä kestää aina kolme päivää.

Onko muilla vastaavaa oiretta pillereistä. Mikä olisi korvaava ehkäisymuoto? Kierukkaa en haluaisi laittaa kun toinen lapsi on vielä suunnitteilla parin vuoden sisällä.

Yhteistyössä