yasmin pillerit

• Viestiketjun aloittaja MalluMarsu
  • Ensimmäinen viesti
MalluMarsu
onko kenellekään tullut niistä oireita?mulla ei ole ollut sitten viime kuun kunnon kuukautisia ja nyt viis päivää sitten alotin nää yasminit.On ollut nyt kolme päivää ainenkin jonkinlaista pahanolon tunnetta..johtuukohan se näistä vai olenko raskaana taas :(

mulla oli yasminet käytössä n. puoli vuotta, jonka jälkeen jätin ihan suosiolla pois! Päänsärkyä oli päivittäin ja aamupahoinvointia myös toisinaan. Kannattaa se testi kuitenkin tehdä..

Tette
mä kans käytän, ja mullakin on välil "aamupahoinvointia"... mietin jo, et oonkohan mä taas raskaana?? ja sit ku nyt oon syöny ekan liuskan loppuun niin verta vaan valuu, melkein yhtä paljon ku menkkojenkin aikaan, siis kun alotin liuskan ni alko vuotaa, eli ihan ku menkat vaan ois jatkunu...välil tulee vähemmän välil enemmän... liekköhän kaikki sittenkään ihan okoo???! :eek:

Yasminit ei sopinu mullekaan. Mielialat vaihteli ja oli myös seksuaalista haluttomuutta yms. Lopetin sit ne pillerit ja muutamassa päivässä rupes tuntumaan ihan "normaalilta". Uskomatonta miten pillerit vaikuttaa mieleen. Nyt syön Femodenia. Sopinu hyvin. =)

äitä
Ei sopineet mullekaan. Mulla oli pahoinvointia,huimausta ja vaikutti myös mielialaan eli koko ajan vaan masensi. En uskalla enää kokeilla mitään pillereitä ja kondomeilla tässä nyt pelaillaan, kun mitään muuta vaih

Yhteistyössä