Yasmin-pillereiden syöjät, kertokaa kokemuksia!

• Viestiketjun aloittaja pillerikammoinen
  • Ensimmäinen viesti
pillerikammoinen
Olen ollut 6 vuotta ilman pillereitä kun sillon aikanaan mikään merkki ei toiminut (verenpaine tai paino nousi, hypin raivosta seinille, millon mitäkin...).
Esikoinen on nyt vuoden, lopetti imetyksen jo kesällä. Hormonit on silti vieläkin ihan sekasin ja kuukautiset ihan megakipeet. Haluja ei ole kun ovulaation aikaan.
Lääkäri suositteli Yasmin-pillereitä. Onko niissä tosiaankin lievemmät sivuvaikutukset? Entäs toi halupuoli? Eikö sitten haluta enää ikinä kun ovulaatiota ei tule?
Kertokaapa käyttäjät kokemuksia!

iidajohanna
Olen syönyt useampia pilleri merkkejä vuosien varrella. Toiset aiheuttivat kroonisen hiivatulehdyksen ja toisten kanssa olin ihan raivohullu. Yasmin oli ehdottomasti paras merkki minulle. Vaihdoin Yasmineihin kun lääkäri niitä suositteli. Ei vaikuttanut minun haluihin mitenkään. Söin niitä noin vuoden ennenkuin lopetin ne ja tulin heti raskaaksi (niin oli tarkoituskin). Tietysti jokainen on yksilö, mutta kannattaa mielestäni edes kokeilla, koska vähemmän niillä taitaa olla sivuvaikutuksia kuin monilla muilla pillereillä.

olen syönyt jo 3-vuotta, ja parhaiten sopii! Mitkään muut ei sopinut. Mutta viikon aikana kun ei tartte syödä pillereitä, hermot on tosi kireenä, ja polyypin kävin just poistattamas, ne tyypillisiä kun pillereitä käyttää..vielä jatkan kuitenkin käyttöä..Jokaisen täytyy kokeilla ite, ei pysty toiset sanomaan miten käy!

Mulla nämä pahat oireet alkoivat vasta vuoden syötyä näitä pillereitä, siis Yasmin. Olin kokeillut muitakin merkkejä mutta tuli migreeniä ja lääkäri silloin suositteli Yasminia. Kauhee ahdistus ja mielialahäiriöt, luulin olevani tulossa hulluksi!!! En suosittele kenellekään mitään pillereitä jos ei aivan pakko! Nyt toivon saavani oman luonteeni takaisin!!!

Yhteistyössä