Yasmin ja Yas ehkäisypillerit yhdistetty kuolemiin Kanadassa

silmänkääntötemppuja
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";28598550]Se on samantekevää, miten paljon e-pillereissä on sivuvaikutuksia. Naisethan niitä syövät.

Muistanko väärin, että miesten e-pillerien kehittäminen lopetettiin isolta osin siksi, että lääkeyhtiöiden mukaan miehiä ei kiinnosta hormonitoimintansa sotkeminen.[/QUOTE]

Eiku pitäs saada joku maksaja niille! Eihän niiden nyt tarvi...

Maissitärkkelys on Bayerilla ohan omaa luokkaansa.... Ja tietenkin se, että monien e-pillereiden valmistusaine on soija - kappas vaan sekin muuntogeenistä!

Ihan selvä yhteenlasku ja jatkuvasti käytettynä tappavaa... Onko lie muita maissituotteita käytössä?

Vehnägluteeni tuotiin markkinoille samaan tapaan hivuuttamalla se leivoksiin jne:
Altpeter 1996 wheat - Google-haku
 
Rollolainen
kyllä se vastuu täsä on MYÖS lääkärilä. Henkilöt jotka ovat ylipainoisia tai polttavat tupakkaa, heille ei MISSÄÄN nimessä saiai näitä määrätä.
montakin ihmistä tunnen joille on halvaus iskenyt, ainkin parilla ollut e-pillerit käytössä ja kuulunet tuohon riskiryhmään.
Tyttäreni on sanonut että hän ei koskan ela pillereitä käyttämän, vaika ei tupakoi eikä ole ylipainoine, koska hänellä on alttiutta migereniin eik halau sen pahentuvan ,. Viisas likka!
Onhan sitä muitakin ehkäisyvalmisteita, nuorille paras on kondomi
 
kyllä se vastuu täsä on MYÖS lääkärilä. Henkilöt jotka ovat ylipainoisia tai polttavat tupakkaa, heille ei MISSÄÄN nimessä saiai näitä määrätä.
montakin ihmistä tunnen joille on halvaus iskenyt, ainkin parilla ollut e-pillerit käytössä ja kuulunet tuohon riskiryhmään.
Tyttäreni on sanonut että hän ei koskan ela pillereitä käyttämän, vaika ei tupakoi eikä ole ylipainoine, koska hänellä on alttiutta migereniin eik halau sen pahentuvan ,. Viisas likka!
Onhan sitä muitakin ehkäisyvalmisteita, nuorille paras on kondomi
Mä käytin Yasmineja kaksi vuotta ja mulla alkoi aurallinen migreeni noitten pillereitten käytön alotuksen jälkeen. En osannu yhdistää sitä kyllä niihin mutta oon melko varma nykyään et kyllä se niihin varmaan liittyi. Mulla ei ollu migreeniä ollu aiemmin, mutta perheessä monella on.
 
pikkujuttuja
Alkuperäinen kirjoittaja silmänkääntötemppuja;28600160:
Eiku pitäs saada joku maksaja niille! Eihän niiden nyt tarvi...

Maissitärkkelys on Bayerilla ohan omaa luokkaansa.... Ja tietenkin se, että monien e-pillereiden valmistusaine on soija - kappas vaan sekin muuntogeenistä!

Ihan selvä yhteenlasku ja jatkuvasti käytettynä tappavaa... Onko lie muita maissituotteita käytössä?

Vehnägluteeni tuotiin markkinoille samaan tapaan hivuuttamalla se leivoksiin jne:
Altpeter 1996 wheat - Google-haku
Maissista tehdään paljon muutakin. Esimerkiksi Valion käyttämä D-vitamiinivalmiste sisältää maissiöljyä ja siitä tulee välittömästi mahakivut:-(
 
kyllä se vastuu täsä on MYÖS lääkärilä. Henkilöt jotka ovat ylipainoisia tai polttavat tupakkaa, heille ei MISSÄÄN nimessä saiai näitä määrätä.
montakin ihmistä tunnen joille on halvaus iskenyt, ainkin parilla ollut e-pillerit käytössä ja kuulunet tuohon riskiryhmään.
Tyttäreni on sanonut että hän ei koskan ela pillereitä käyttämän, vaika ei tupakoi eikä ole ylipainoine, koska hänellä on alttiutta migereniin eik halau sen pahentuvan ,. Viisas likka!
Onhan sitä muitakin ehkäisyvalmisteita, nuorille paras on kondomi
Tautien torjuntaa ajatellen kondomi on paras nuorille mutta olin juuri koulutuksessa jossa kerrottiin että paras ei-toivottujen raskauksien ehkäisyyn olisi hormonikierukka. Nyt on markkinoille tulossa pienempi kierukka synnyttämättömille naisille.
 
"terkka"
Monet tytöt nimenomaan haluaa noita merkkejä, koska ne aiheuttavat vähiten nesteen kertymistä ja mielialahäiriöitä.

Tulppariskistä puhutaan aina, joten aina se on tiedossa.

Mitäsköhän pitäis sitten tehdä? Ja kenen?
 
"yellow"
Ehkä noiden pillereiden kohdalla pitäisi kertoa että niihin liittyy normaalia suurempi tulppa/halvausriski. Sehän on sitten loppupeleissä käyttäjän päätettävä haluaako ottaa sen suuremman riskin vai ei. Ja ehkä pitäis olla sitten tarkemmin riskit tiedossa esim ettei tupakoi yms jos näitä pillereitä lähdetään määräämään.
 
: )
[QUOTE="vieras";28604207]naiset maksaa hengellään kun miehet haluaa vedellä paljaaltaan, eikä kortsu kelpaa:mad:[/QUOTE]

Älä nyt tätä miesten syyksi laita ainakaan jokaisen miehen. Meillä mies käytti kumia mukisematta vuosia. Minä itse kyllästyin siihen ja meillä vaihtui ehkäisy. Tosin minipillereihin. Yhdistelmäpillereitä en huoliskaan juuri noiden riskien takia.
 
vierailija
Mä käytin Yasmineja kaksi vuotta ja mulla alkoi aurallinen migreeni noitten pillereitten käytön alotuksen jälkeen. En osannu yhdistää sitä kyllä niihin mutta oon melko varma nykyään et kyllä se niihin varmaan liittyi. Mulla ei ollu migreeniä ollu aiemmin, mutta perheessä monella on.
Sama. Auraton migreeni muuttui auralliseksi ja pahoja migreenikohtauksia oli usein. Jouduin lopettamaan pillerit, ja sen jälkeen alapää vuosi kuukauden. Sittemmin en ole hormonaalisia ehkäisymenetelmiä halunnut käyttää.
 

Yhteistyössä