Yasmin ehkäisypillerit ja raskaus..?

Tälläinen kysymys,olen aloittanut yasmin e-pillerit n.1kk sitten mulla alkoi viime lauantaina se tauko näissä pillereissä ja uusi liuska aloitetaan sunnuntaina..Mutta mulla ei tullutkaan kuukautisia..! Tää on siis eka liuska(olen synnyttänyt 8kk sitten kuopuksemme) ja ajattelin voiko olla vaan kroppa sekaisin..Mutta alaselkää särkee,aika kovaakin ja mahaa juilii,tulee venyvää limaa (kirkasta) ja rinnat kipeet..Olen tehnyt jo 3 raskaustestiä..Niin jännittynyt täällä olen...! Sanokaa te mitä mieltä olette tästä..Onko kellään kokemuksia?? Olen kiitollinen vastauksista!! =)
 
Sangria
voi olla että kroppa on vaan sekaisin hormoneista, eikä menkat ymmärrä alkaa, mulla kävi noin kun siirryin minipillereistä yasminelleen. olin silloin ihan kauhuissani että oonko raskaana, mutta en siis ollut. menkat tuli normaalisti seuraavan taukoviikon aikana. mutta nyt mää täällä jännäilen, että onko mulle nyt käynyt vahinko, ku unohdin viimeiseltä viikolta 3 pilleriä!! otin jälkiehkäisyn, mutta en tiedä tuliko se sitten ajoissa, nyt joudun odottaan ties kuin kaun, että saan tietää:eek: sä olet siis jo tehnyt testejä? mitä ne näytti? toivotaan että tulos olisi mieleinen!
 
No negaa oli,ja en tähän tilanteeseen kaipaa uutta lasta. Kun nuorimmainen on vasta 8kk ei oikein vielä tee mieli uutta vauvaa,mutta kyllä se kolmonen on haaveissa. Meillä siis lapset 12/07 ja 1/10. Tuhruttelu alkoi heti kun olin viestin tänne laittanut..! Eli kyllä ne menkat sieltä tulee.
 

Yhteistyössä