mikä toi xrtavaganza on ? nimen kuullu mutta siihen se jäi..Alkuperäinen kirjoittaja humbe:mulla toka päivä menossa, jotenkn oon koko ajan huolissani, että onkohan tää ne varmaan terveellistä...pudotettavaa on sellanen 20-30kg. mutta kilo kerrallaan.
heips!Alkuperäinen kirjoittaja TheBigXL:Tsemppiä Humbe =) Hyvin oot onnistunut, laskeskelin sulle sellaista reilun puolen kilon päiväpudotusta, aika hienosti
Mie nutraan 800 kcal/päivä, vaihtoehtona oli 600 kcal mutta lääkäri ei suositellut minulle tätä (sappi oirehtinut) joten nyt tuolla määrällä. Vaakaan en ole mennyt, ehkä huomen aamulla
Eilen söin ylimääräisenä kaurapuuron, tänään kolme palaa näkkäriä :ashamed:
Mulle tämä syöminen on vaikeasti hallittavissa oleva... pakko se on uskoa.
Paniikkilainen myös täällä. Kohtaukset on pysyneet kivasti kurissa näiden päivien ajan, ilmeisesti verensokerini ei ole laskenut liian alas.
Tsemppiä alkavalle viikolle!
Hienoa! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja humbe:jiihaa! eilen ryhmässä ja kaikkinensa pudotus viikossa 3,3kg! jatkan vielä täydellä vauhdilla, päivä kerrallaan, oloani seuraillen.
Saako noita ketotikkuja esim. apteekista vai oletko saanut noita sieltä ryhmästä?Alkuperäinen kirjoittaja humbe:..nyt oon kuitenkin ketoosissa ketotikkujen mukaan...
no on kamala ja ei oo kamala. siis mulla on tosi lyhyt kokemus, mutta nälkä ei ollu kertaakaan viikon aikana, koska niistä pusseista saa kaikki ravintoaineet yms. enempihän ne syömistottumukset on sellasta, että tekee mieli syödä, kun se, että söis oikeesti nälkäänsä. mä pudotin reilu 3kg viikossa, se on aika tyypillinen pudotus, joku voi vetästä yli neljäkin kiloo. mut mä kuulun siis ryhmään, jossa on asiantuntijaryhmä tukena, en lähtis yksikseni kikkailemaan noilla jauhesysteemeillä. mutta nyt siis syön taas, äsken vedin pihviä ja salaattia...slurps.Alkuperäinen kirjoittaja suikku:kertokaas mikä tää VLCD/ENE paasto on? toimiiko kuin hyvin? onko se kamalaa, siis onko kamala nälkä jatkuvasti vai? kaikki tieto kiitos jos sais itsekin noita läskejä tippuu helpommin..
Minulla paasto alkoi sairaalan kautta. Ensimmäisinä päivinä tuntui nälkä ja mieliteot olivat aikamoisia, nyt kun olen pitänyt paastoa viikon on tilanne toinen. Ei ole nälkä eikä ole myöskään mielitekojaAlkuperäinen kirjoittaja suikku:kertokaas mikä tää VLCD/ENE paasto on? toimiiko kuin hyvin? onko se kamalaa, siis onko kamala nälkä jatkuvasti vai? kaikki tieto kiitos jos sais itsekin noita läskejä tippuu helpommin..