xtra kahvi tai euroshopperkahvi, onko ihan kamalaa

  • Viestiketjun aloittaja tulisitko vieraakseni
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ON!!! Jos on pakko ostaa halpiskahveja, osta sitä Lidlin vihreässä paketissa olevaa (en nyt muista merkkiä... ) Ei sekään maailman parasta ole, mutta nuo on molemmat täyttä kuraa. Roskiin meni meillä, kun ei kertakaikkiaan voinut juoda.
 
vieras
Mä en ole mikään hirveä snobi kahvin suhteen. Jos on ihan pakko, juon vaikka sellasta pikakahvia. Mutta tuo X-tra ei vaan mennyt alas. Se maistuu lähinnä siltä, kuin olisi samoista poroista keitetty jo monet kahvit ja lisätty jotain epämääräistä sinne vahvistukseksi. Se on k-a-m-a-l-a-a. Käy huomenna ostamassa vaikka jotain Juhlamokkaa?
 
wolt
Alkuperäinen kirjoittaja nyt hävettää:
jos noin kamalaa (aapee)
ei siinä ole hävettävää mutta vierasvarana pitäisin mieluummin vähän parempaa kahvia (ja muuten kannattaa säilyttää jääkaapissa/pakastimessa ettei härskiinny jos ei ole paljoa käyttöä ).
Ihan vaan presidentti kaffe on ihan ok makusta.

nää halpis kahvit on jotain robustaa vai mitä se nyt oli(jossain oli joku tutkimus että halpiskahvien sisälmys ei ole 100% arabicaa mitä paketit väittää joskus vaan sitä "jätettä" ..ei vaan tuu termit mieleen)
 
yök
Sama juttu, ei kauheen nirppiksiä olla noiden kahvimerkkien suhteen, mutta hyi h*lvetti toi Xtra oli pahaa!! Kerran erehdyttiin ostaan ja roskiin lensi koko kahvipaketti. Ei sitä kahviksi voi edes sanoa....
 
"Kahvikissa"
En tiedä, mitä kahvilajikkeita Xtrassa on käytetty. Tuskin mitään laatulajeja. Mutta se on jo paahdoltaan selvästi tummempaa kuin meidän perinteiset kahvimerkit. Jo siksikin maku on ihan erilainen. Me olemme tottuneet vaaleapaahtoisiin kahveihin, ja Xtra on keskipaahtoinen.

Pidän vahvasta kahvista, mutta Xtraa ei ainakaan vahvana (reilusti yli 7 g / kuppi) pysty juomaan. Tai just ja just pystyy, mutta kamalaa se on. Jossain ulkomailla olen saanut aamukahviksi samantapaista. Vieraille en kuuna päivänä tarjoaisi moista mönjää.
 
"vieras"
Meillä ostaa töissä ylilääkäri tota Xtraa! Ihan kauheeta p*skaa!

Nestlen pikakahvi on herkkua verrattuna noihin. Itse tykkään eniten tummapaahtoisista, esim. Löfbergin Lila on ihanaa <3
 
"Jeba"
...ostan mielelläni halpaa Xtra sumppia. Eihän se hyvää ole, mutta kyllä sillä kahvihampaan kolotuksen parantaa. Eikä se maku nyt niin kamala ole kuin tässä ketjussa uhotaan.
 

Yhteistyössä