Www NIKILLÄ OLEVA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

saara

Jäsen
01.06.2004
192
0
16
Mä en ole toi sss.Mä olen itse Herbalifen käyttäjä ja EN myy ainakaan vielä.
Mielestäni on turha myydä tuotetta jos ei ole oma kohtaista kokemusta tuotteen toimivuudesta ja olen aloittanut vasta.
Mutta saanut jo 10kiloa pois ja 35kg ois vielä saamatta!
Sitten kun rupean sitä lähetymään niin SAATAN alkaa myymään.
Olen avannut HERBALIFESTÄ kiinnostuneille yhteisön osoitteessa
http://groups.msn.com/ProteiiniHeba

Selvä! :D
Toi SSS ei edes mainostanut herbaa, mä vaan "haistoin" että se yrittää saada kauppaa täällä....

Toivottavasti sulle on jotain apua herbalifesta... Mun tutut ketkä on kokeilleet, niin pettyneet. :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 16:57 WeW kirjoitti:
Toi SSS ei edes mainostanut herbaa, mä vaan "haistoin" että se yrittää saada kauppaa täällä....

Toivottavasti sulle on jotain apua herbalifesta... Mun tutut ketkä on kokeilleet, niin pettyneet. :/

Herbalifen käyttö vaatii erittäin kurinalaista ja lähes kellolleen tarkkaa ruokavaliota.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 17:08 Saara kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2005 klo 16:57 WeW kirjoitti:

Herbalifen käyttö vaatii erittäin kurinalaista ja lähes kellolleen tarkkaa ruokavaliota.

Joo huomasin kanssa. Yritin pitää sen mutta sitten tuli siinä pirtelös onkkelmia, kun sei käykkään ja nyt yritän syyä tarkalleen samoihin aikoihin kuiteski ne loput tabletit pois. Ärsyttää ku meni yli satanen kankkulan kaivoo =( siskolle annoin sen pirtelön kuiteski sitten ettei mee her roskiin kallis aine