WTF Jan Erola! Puhui AamuTV:n Jälkiviisaissa persujen vihasta maahanmuuttajia kohtaan! Mikäs ihmeen valehtelija se ”mies” oikein on?

  • Viestiketjun aloittaja Missä vihapuhepoliisi?
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei. Ajattelin vaan kun vedät Lissun tähän keskusteluun, vaikkei ko. nimimerkki ole mitenkään edes osallisena tässä. Ei ole kaukaa haettu ajatus, että jotain olisi hampaankolossa. Mutta ei siitä sen enempää. Nyt tiedät sitten linkittää lähteesi kun seuraavan kerran kopioit jonkun sitaatin tänne.
Ei ollut kyse Lissusta. Vaan siitä pitääkö lainaamansa/linkittämänsä jutut tuoda näkyville kokonaan vai voiko valita vain osan.

Jos persahtavien ei tarvitse koko juttua tuoda esiin niin ei minunkaan.

Saat toki käydä ed mainitussa ketjussa kertomassa miten kuuluu toimia niin ehkä minäkin muutan mieleni.

jaxuhalit nyt kuitenkin.
 
vierailija
Ei ollut kyse Lissusta. Vaan siitä pitääkö lainaamansa/linkittämänsä jutut tuoda näkyville kokonaan vai voiko valita vain osan.

Jos persahtavien ei tarvitse koko juttua tuoda esiin niin ei minunkaan.

Saat toki käydä ed mainitussa ketjussa kertomassa miten kuuluu toimia niin ehkä minäkin muutan mieleni.

jaxuhalit nyt kuitenkin.
Mikä fiksaatio sinulla on Lissuun? Ja miksi sen pitäisi minua liikuttaa mitenkään? Että pitäisi oikein mennä erotuomariksi johonkin ketjuun, jossa teillä on ilmeisesti jotain vääntöä. Ei kiitos.

Sen verran voin Lissulle tässä ketjussa kommentoida, jos sattuu lukemaan, että aina kun laittaa suoran sitaatin niin siihen on linkkikin hyvä liittää. Eihän kukaan niitä sitaatteja päästään ulkoa muista, vaan se kopioidaan jostain. Eli siinä on valmiiksi auki se osoite, josta lainaus otetaan. Ei maksa paljon vaivaa sitä siihen viestiin liittää.
 
vierailija
Mikä fiksaatio sinulla on Lissuun? Ja miksi sen pitäisi minua liikuttaa mitenkään? Että pitäisi oikein mennä erotuomariksi johonkin ketjuun, jossa teillä on ilmeisesti jotain vääntöä. Ei kiitos.

Sen verran voin Lissulle tässä ketjussa kommentoida, jos sattuu lukemaan, että aina kun laittaa suoran sitaatin niin siihen on linkkikin hyvä liittää. Eihän kukaan niitä sitaatteja päästään ulkoa muista, vaan se kopioidaan jostain. Eli siinä on valmiiksi auki se osoite, josta lainaus otetaan. Ei maksa paljon vaivaa sitä siihen viestiin liittää.
sanoinhan jo edellisessä viestissä, ei liity lissuun vaan siihen et persuhkojen ei tarvitse mielestään noudattaa nettietikettiä.
 
Mikä fiksaatio sinulla on Lissuun? Ja miksi sen pitäisi minua liikuttaa mitenkään? Että pitäisi oikein mennä erotuomariksi johonkin ketjuun, jossa teillä on ilmeisesti jotain vääntöä. Ei kiitos.

Sen verran voin Lissulle tässä ketjussa kommentoida, jos sattuu lukemaan, että aina kun laittaa suoran sitaatin niin siihen on linkkikin hyvä liittää. Eihän kukaan niitä sitaatteja päästään ulkoa muista, vaan se kopioidaan jostain. Eli siinä on valmiiksi auki se osoite, josta lainaus otetaan. Ei maksa paljon vaivaa sitä siihen viestiin liittää.
Höpö höpö nyt taas!

Kyllä mä aina linkin laitan juttuun jos jotakin lainaan!

Jollain kehittynyt melkoinen fiksaatio minuun.:giggle:
Noh, sellasta se on kun ei argumentit riitä - pitää itkeä minusta nyt joka ketjussa - aika söpöö.❤
 
vierailija
Niin tuoltako hankit sitaatin? Jos näin on, niin juuri esimerkki siitä miksi se linkki on hyvä liittää. Tuo kun on näemmä sivu, johon on tarkoituksella kerätty asiayhteydestä irrotettuja lainauksia.
 
vierailija
Höpö höpö nyt taas!

Kyllä mä aina linkin laitan juttuun jos jotakin lainaan!

Jollain kehittynyt melkoinen fiksaatio minuun.:giggle:
Noh, sellasta se on kun ei argumentit riitä - pitää itkeä minusta nyt joka ketjussa - aika söpöö.❤
Minunkin mielestäni olet ahkera linkittäjä, mutta mitäpä se minulle kuuluu. Tässä ketjussa on kuitenkin suvakki, jonka ihon alle olet jostain syystä päässyt ja hän kostaa sitä meille muille siteeraamalla Halla-ahoa ilman lähdettä. Se on hänen mielestään loogista.
 
Mikä fiksaatio sinulla on Lissuun? Ja miksi sen pitäisi minua liikuttaa mitenkään? Että pitäisi oikein mennä erotuomariksi johonkin ketjuun, jossa teillä on ilmeisesti jotain vääntöä. Ei kiitos.

Sen verran voin Lissulle tässä ketjussa kommentoida, jos sattuu lukemaan, että aina kun laittaa suoran sitaatin niin siihen on linkkikin hyvä liittää. Eihän kukaan niitä sitaatteja päästään ulkoa muista, vaan se kopioidaan jostain. Eli siinä on valmiiksi auki se osoite, josta lainaus otetaan. Ei maksa paljon vaivaa sitä siihen viestiin liittää.
En ole huomannut, että lähteet puuttuu.
Jos näin on käynyt - on se ollut vahinko, pahoittelut siitä.

On kyllä äärimmisen harvinaista jos näin tosiaan on päässyt käymään.
 
vierailija
Onkohan Sebastian ihan samaa mieltä
Kysy Sebulta. En usko hänen olevan merkittävästi eri mieltä tai että kovin monikaan persuista vastustaisi Sebun puolisoa. Ihan eri asia jos joku löytää maailmalta vaikka keltaisen ihmisen puolisokseen kuin että niitä tuotaisiin massoittain elämään suomalaisten kustannuksella ja vaatimata mitään vastineeksi.
 

Yhteistyössä