WTC, mikä todella iski.. en tiedä, kiinnostaako ketään tähään aikaan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlmanNikkiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo on osa siitä pitemmästä dokkarista, oli vissiin tunnin mittanen, joka varmaan pyörii vieläkin youtubella. Siinä oli todella painavaa tavaraa joka puoltaa sitä, että WTC iskut olivat USAn hallituksen suunnittelemia. Mun isä on nykyään sitä mieltä, että dokkarintekijät ovat oikeassa. Mä en jaksanu kattoa koko videota, mutta se vähä mitä näin herätti kyllä epäilyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
http://www.youtube.com/watch?v=7E3oIbO0AWE

Joo, jotain tällaisia on lisääkin. Tiesin kyllä että näitä ns. salaliittoteorioita on ja onhan niitä tullut luettua, mutta mitään näin selkeää videomateriaalia en silloin nähnyt.

Tää Loose Change on todella hyvä, suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Tuo on osa siitä pitemmästä dokkarista, oli vissiin tunnin mittanen, joka varmaan pyörii vieläkin youtubella. Siinä oli todella painavaa tavaraa joka puoltaa sitä, että WTC iskut olivat USAn hallituksen suunnittelemia. Mun isä on nykyään sitä mieltä, että dokkarintekijät ovat oikeassa. Mä en jaksanu kattoa koko videota, mutta se vähä mitä näin herätti kyllä epäilyjä.

Ilmeisesti sama dokkari jonka itsekin katoin. Oli muuten aika painavaa materiaalia ja perusteluja mitä siinä esitettiin että ei ihan helpolla enää niele terroriväitteitä.

Juu ja löytyy joku 4000 videoo, jossa savussa näkyy milloin alienin, milloin saatanan ja milloin osaman naamataulu.

Ja löytyy 55000 osumaa haulla ufo 911, eli kyllä ne oli jotain alieneita eikä mitään terroristeja.

Kuussakaan ei koskaan käyty, vaan kaikki on lavastettua.

jne.

Täytyy olla jotenkin täysi tollo, joka noihin uskoo.

Jaksasiko joku vääntää mulle rautalangasta tuon yhden videon pointin jossa uutistoimittaja kertoo siitä iskusta puoli tuntia ennenkuin se tapahtui? (tai jotain) Oon ihan hillittömässä flunssassa, enkä kykene keskittymään englanninkielen ymmärtämiseen pätkääkään.. Tai olla tuossa 03.38 lähetetyssä viestissä se linkki

Alkuperäinen kirjoittaja M:

Ilmoittaudun. :D En tosin esim. usko, että sf olisi laboratoriossa kehitetty bioase, mutta mitä salaliittoteorioihin tulee, jotkut wtc-teoriat (räjähdepurku esim.) ovat sieltä uskottavimmasta päästä.

Alkuperäinen kirjoittaja väsy:
Jaksasiko joku vääntää mulle rautalangasta tuon yhden videon pointin jossa uutistoimittaja kertoo siitä iskusta puoli tuntia ennenkuin se tapahtui? (tai jotain) Oon ihan hillittömässä flunssassa, enkä kykene keskittymään englanninkielen ymmärtämiseen pätkääkään.. Tai olla tuossa 03.38 lähetetyssä viestissä se linkki

Siinä uutisoidaan sen 7-tornin luhistumista n. 20 minuuttia etukäteen ja rakennus on siellä taustalla - edelleen pystyssä :D

Siinä uutisoidaan sen 7-tornin luhistumista n. 20 minuuttia etukäteen ja rakennus on siellä taustalla - edelleen pystyssä :D

Hmm.. okei. Onko tälle annettu mitään selitystä miksi näin? Virallista tai sitten epävirallista? Räkäiset aivoni löytää vain yhden selityksen, sen että asiasta on käsketty uutisoida -mutta minkä ihmeen takia?? Kyllähän tuo ois tullut huomattua muutenkin ja varmasti uutisoitu ilman käskyjä?

Hmm.. okei. Onko tälle annettu mitään selitystä miksi näin? Virallista tai sitten epävirallista? Räkäiset aivoni löytää vain yhden selityksen, sen että asiasta on käsketty uutisoida -mutta minkä ihmeen takia?? Kyllähän tuo ois tullut huomattua muutenkin ja varmasti uutisoitu ilman käskyjä?
Myös suurimmat mediat kuuluu salaliittoihin, ihmiset uskoo uutisiin ja niillä saadaan vaikutettua taviksen mieleen, helppoa ohjailua. Mäkin suosittelen zeitgeist-dokkareiden katsomista jos aihe enemmän kiinnostaa.. ja yleensäkin salaliittoteoriat. WTC on yks kakkajuttu muiden joukossa.

Jos asia todella kiinnostaa, niin tuossa ketjussa on yli 17000 eipäs/juupas -viestiä aiheesta:

http://www.tiede.fi/keskustelut/muut-tiedeaiheet-f14/9-11-keskustelu-t6387.html

Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:
Alkuperäinen kirjoittaja M:

:wave: täällähän minä! :D

tai siis kyllä mä siihen kuussa käymiseen uskon ja en nyt joka asiaa käännä salaliittoteoriaksi mutta tuossa WTC-jutussa on kyllä liikaa outoja juttuja.

Täällä myös tollo :wave: WTC-juttu ei mene kaaliin ei sitten millään. Ufo-jutut menee kyllä yli hilseen ja kuussa käymiseen uskon. Mut WTC on kyllä jotain muuta kuin mitä virallinen kanta antaa ymmärtää.

Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
No mihin ne alkuperäiset lentokoneet on sitten kadonneet? Miksi pitäisi joku armeijan kone naamioida matkustajakoneeksi, miksei käytetä sitä matkustajakonetta?

Kerran näin dokkarin, jossa selitettiin että ne koneet joiden väitettiin iskeneen torneihin laskeutuivat jollekin pienelle kentälle hetkeä aiemmin ja ihmiset evakuoitiin koneista lentokonehalliin. Koskaan näitä ihmisiä ei olla tavoitettu, eli tapettiinko heidät? Samaan aikaan USA valmisti juuri sen verran arkkujakuin näihin halleihin kadonneita oli.

Jännä juttu myös, että kone jonka väitettiin iskeytyneen toiseen torniin on yhä olemassa ja lentää samalla tunnuksella yhä edelleen.;)

Yhteistyössä