WoW-mammat

Auttakee siskoa hädässä.. =)

pitäisi avolle yrittää selittää pelin idea RP servulla.. oon ite viimoset 12 vuotta pelaillu ihan oikeetaki RP:tä (AD&D) ja innostuin wowin antamista mahdollisuuksista ropen suhteen.. (hahmot ulkonäöllä sekä maailma)

Noh ei se ongelma vielä siinä ole.. mutta kun avo on taipuvainen mustasukkaisuuteen.. :LOL:
repeilin itsekseni eilenkin illalla, kun se taas urahteli mulle jotain jostain virtuaalipoikaystävästä, vaikka eventissä oli kyse killan sisäisistä häistä.. :headwall:

miten selittäisin yksinkertaisesti avolle, joka ei rp:stä yhtään mitään ymmärrä (ei edes ideaa), että mistä on kyse, ja ettei TOD tarvii olla mustis jostain toisella puolella eurooppaa asuvista ties minkä ikäsistä (13-50v) pelaajista, koska se ei ole oikeaa elämää, vaan ropea...
 
Olen kysynyt pojaltani, että erottaako sen hyvin, onko pelaaja aikuinen vai teini (tai melkein lapsi) ja kyllä sen aika hyvin kuulema erottaa :D Aikuiset ottavat niin tosissaan. No, minä en siitä juuri paljon tiedä, saan kyllä esitelmiä aiheesta päivittäin. =)
 
Pah
Sano sille et tavotteena on saada pelihahmoo paremmaks ja samat tavotteet on kaikilla muillakin siellä. Eli ei siellä tyttöjä/poikia vikittelemässä olla. Ja yksi syy tietenkin on pelin mahdollistama sosiaalinen verkottuminen, jota MMORPG pelaajat yleensä hakevatkin. Ei sitä peliä yksin ole kiva pelata :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
niinpä, se on vain peliä, mutta avolle se EI MENE KAALIIN.. jaksaa jauhaa vaa jostain poikaystävästä.. prkl... :headwall:
No onpas kurja juttu.. Miten se niin tosissaan sen ottaa? Mulle ei kyllä tosiaan tulis mieleenkään alkaa möksää tollasesta, välillä ärähdän kun siinä pelatessa ukko ei usein kuule eikä näe mitään! :D

Sun miehes ei ole yhtään kiinnostunut sit siitä? Jos sä vähän näyttäisit sille minkälaista se on, jos se sit tajuisi?
 
jaa-a, vaikee sanoa jos ei käsitteenäkään ropea ymmärrä :D mitehä sitä vois valaista, se on näytelmää, leikkiä, hauskanpitoa, elämää pelissä, joka jää sinne peliin eikä kosketa millään tavalla irl elämää :whistle: hitto kui vaikeeta :D en mie paremmin sitä osais selittää. mitä jos pyytäisit miestä mukaan peliin? vaikka trialina kattomaan mitä se oikein on :)
 
Pah
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Olen kysynyt pojaltani, että erottaako sen hyvin, onko pelaaja aikuinen vai teini (tai melkein lapsi) ja kyllä sen aika hyvin kuulema erottaa :D Aikuiset ottavat niin tosissaan. No, minä en siitä juuri paljon tiedä, saan kyllä esitelmiä aiheesta päivittäin. =)
Jaa minusta taas tuntuu, että yleensä ne on ne alle 20 vuotiaat, jotka ottavat pelin niin tosissaan. Varsinkin 10-18 vuotiaat pojat...
 
:P
hahhah :D no hankalahan tuota pelin ideaa on kellekkään tietämättömälle selittää.. mies ei aiemmin tykänny myöskään kun yömyöhään aina pelailin ja juttelin uusien tuttujen kanssa, mutta sainpas sitten miehenki houkuteltua hommaan ja nyt pelataan kahestaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
jaa-a, vaikee sanoa jos ei käsitteenäkään ropea ymmärrä :D mitehä sitä vois valaista, se on näytelmää, leikkiä, hauskanpitoa, elämää pelissä, joka jää sinne peliin eikä kosketa millään tavalla irl elämää :whistle: hitto kui vaikeeta :D en mie paremmin sitä osais selittää. mitä jos pyytäisit miestä mukaan peliin? vaikka trialina kattomaan mitä se oikein on :)
AI EI VAI? :D
 
ehdotin avolle, et kokeilis WoWaa, mut vastaus oli, ettei hän mikää sukkahousupelle ole..
se tykkää ite pelaa sotapelei konsoleilla (xbox, pleikka)

oon sanonu sille, et jos noin ottaa ottalohkoon, nii älä kato mitä mä teen.. :kieh:
itse WoWin hyväksyy ja tykkää katella ko levutan, ja antaa kommenttei, yms.. mutta kun tulee event tai jotain satunnaista rp:tä, nii sit herra painelee nukkumaan (lue: ottaa nokkiinsa)... ahistavaa...

ja kun mä kuitenkaa en ole koukuttunut siihen peliin niin paljoo, etten esim kotitöitä tekis tai lastani hoitais.. se on sellainen illan rentoutushetki..
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
jaa-a, vaikee sanoa jos ei käsitteenäkään ropea ymmärrä :D mitehä sitä vois valaista, se on näytelmää, leikkiä, hauskanpitoa, elämää pelissä, joka jää sinne peliin eikä kosketa millään tavalla irl elämää :whistle: hitto kui vaikeeta :D en mie paremmin sitä osais selittää. mitä jos pyytäisit miestä mukaan peliin? vaikka trialina kattomaan mitä se oikein on :)
AI EI VAI? :D
öö, ei todellakaan jos pelin rope puolesta puhutaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
ehdotin avolle, et kokeilis WoWaa, mut vastaus oli, ettei hän mikää sukkahousupelle ole..
se tykkää ite pelaa sotapelei konsoleilla (xbox, pleikka)

oon sanonu sille, et jos noin ottaa ottalohkoon, nii älä kato mitä mä teen.. :kieh:
itse WoWin hyväksyy ja tykkää katella ko levutan, ja antaa kommenttei, yms.. mutta kun tulee event tai jotain satunnaista rp:tä, nii sit herra painelee nukkumaan (lue: ottaa nokkiinsa)... ahistavaa...

ja kun mä kuitenkaa en ole koukuttunut siihen peliin niin paljoo, etten esim kotitöitä tekis tai lastani hoitais.. se on sellainen illan rentoutushetki..
Luitko pitkän artikkelin WoWsta tämän kuun Hesarin kuukausiliitteestä? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
jaa-a, vaikee sanoa jos ei käsitteenäkään ropea ymmärrä :D mitehä sitä vois valaista, se on näytelmää, leikkiä, hauskanpitoa, elämää pelissä, joka jää sinne peliin eikä kosketa millään tavalla irl elämää :whistle: hitto kui vaikeeta :D en mie paremmin sitä osais selittää. mitä jos pyytäisit miestä mukaan peliin? vaikka trialina kattomaan mitä se oikein on :)
AI EI VAI? :D
öö, ei todellakaan jos pelin rope puolesta puhutaan.
No se oli vitsi! :) Mun mies pelaa sitä niin paljon, että välillä tuntuu et se koskee irl elämää! :) Minä itse en ymmärrä pelistä tuon taivaallista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalatus:
ehdotin avolle, et kokeilis WoWaa, mut vastaus oli, ettei hän mikää sukkahousupelle ole..
se tykkää ite pelaa sotapelei konsoleilla (xbox, pleikka)

oon sanonu sille, et jos noin ottaa ottalohkoon, nii älä kato mitä mä teen.. :kieh:
itse WoWin hyväksyy ja tykkää katella ko levutan, ja antaa kommenttei, yms.. mutta kun tulee event tai jotain satunnaista rp:tä, nii sit herra painelee nukkumaan (lue: ottaa nokkiinsa)... ahistavaa...

ja kun mä kuitenkaa en ole koukuttunut siihen peliin niin paljoo, etten esim kotitöitä tekis tai lastani hoitais.. se on sellainen illan rentoutushetki..
Luitko pitkän artikkelin WoWsta tämän kuun Hesarin kuukausiliitteestä? :)

En oo lukenu ko ei tuu hesarii.. täytyypä äiteelle soittaa... :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
jaa-a, vaikee sanoa jos ei käsitteenäkään ropea ymmärrä :D mitehä sitä vois valaista, se on näytelmää, leikkiä, hauskanpitoa, elämää pelissä, joka jää sinne peliin eikä kosketa millään tavalla irl elämää :whistle: hitto kui vaikeeta :D en mie paremmin sitä osais selittää. mitä jos pyytäisit miestä mukaan peliin? vaikka trialina kattomaan mitä se oikein on :)
AI EI VAI? :D
öö, ei todellakaan jos pelin rope puolesta puhutaan.
No se oli vitsi! :) Mun mies pelaa sitä niin paljon, että välillä tuntuu et se koskee irl elämää! :) Minä itse en ymmärrä pelistä tuon taivaallista..
juu, itse pelaaminenhan tosiaan voi vaikuttaa irl elämään jos aina vaan koneella istuu :D
 
meilä mies pelaa ja en käsitä kyllä miksi! typerä peli jota ei voi jättää kesken. pitää pelata koska on muitaki tappamassa jotaki ihme örkkiä, huoh... pari kertaa olen nykässy töpselit seinästä ku on ollu "tärkeä" peli kesken, lasten hojossa tarvin jeesiä. vetäs tietenki palko kasvit nokhaansa :LOL: ja se että siitä pitää viellä maksee reilut 10e että voi pelata, ihme rahastusta!
 
Pah
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
meilä mies pelaa ja en käsitä kyllä miksi! typerä peli jota ei voi jättää kesken. pitää pelata koska on muitaki tappamassa jotaki ihme örkkiä, huoh... pari kertaa olen nykässy töpselit seinästä ku on ollu "tärkeä" peli kesken, lasten hojossa tarvin jeesiä. vetäs tietenki palko kasvit nokhaansa :LOL: ja se että siitä pitää viellä maksee reilut 10e että voi pelata, ihme rahastusta!
Ikävä kyllä kyseessä on kuin onkin MMORPG, jossa usein tarvitaan toisten ihmisten apua. Tietenkin ei se oikeuta tuollaiseen käytökseen, koska harvoin peli jumahtaa yhden ihmisen takia. Poikkeuksia tietenkin on. Mutta tässä tapauksessa painoittaisin suunnitelmallisuutta. Itse en mitään kauaa vievään juttuun lähde mukaan jos en tiedä varmasti, ettei minulla ole mitään menoa. Onhan se kavereista hieman ikävää jos toinen aina lähtee pelistä kesken kaiken pois ja juttu tyssää siihen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:
jaa-a, vaikee sanoa jos ei käsitteenäkään ropea ymmärrä :D mitehä sitä vois valaista, se on näytelmää, leikkiä, hauskanpitoa, elämää pelissä, joka jää sinne peliin eikä kosketa millään tavalla irl elämää :whistle: hitto kui vaikeeta :D en mie paremmin sitä osais selittää. mitä jos pyytäisit miestä mukaan peliin? vaikka trialina kattomaan mitä se oikein on :)
AI EI VAI? :D
öö, ei todellakaan jos pelin rope puolesta puhutaan.
No se oli vitsi! :) Mun mies pelaa sitä niin paljon, että välillä tuntuu et se koskee irl elämää! :) Minä itse en ymmärrä pelistä tuon taivaallista..
juu, itse pelaaminenhan tosiaan voi vaikuttaa irl elämään jos aina vaan koneella istuu :D


Näin juuri, tätä mä tarkoitin! :D Tosin ei se aina, yöaikaan vaan! :D Rakas veljeni hänelle tätä peliä esitteli.. :)
 

Yhteistyössä