WOW! Mä oon nin bikinikunnossa kesällä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himbula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Himbula

Vieras
GO GO sinä. Minäkin aloitin puolitoista vuotta sitten vastaavan reeni ja vuodessa olin jo aika paljon paremmassa kunnossa. Nyt jatkuu kova reenaaminen kun ei vielä ole ihan kaikki paikat täydelliset. Mutta parempi vointi palkitsee.

Hyvä juttu. Mutta muista että yksi kova laihduttajan koetinkivi on edessä ennen kesää: joulu.;)

Viimeksi muokattu:
Hyvä juttu. Mutta muista että yksi kova laihduttajan koetinkivi on edessä ennen kesää: joulu.;)

Mutta hyvä on myös muistaa vanha sanonta, jotta sillä mitä syöt joulun ja uudenvuoden välissä ei ole merkitystä, vaan sillä mitä syöt uudenvuoden ja joulun välissä.

Itse en ehkä ole ihan bikinikunnossa ensi kesänä (miten tuo määritellään?), mutta huomattavsti kevyempi kyllä, ja aion mahtua niihin 38 kesävaatteisiin mitkä tuolla odottaa. Se riittää mulle. (Varsinkin koska tulos tulee olemaan saavutettu salitreenillä ja lenkeillä/pyöräilyllä, eikä vain syömällä huonosti ja vähän, jolloin tulos voisi olla laiha läski.)

Mutta hyvä on myös muistaa vanha sanonta, jotta sillä mitä syöt joulun ja uudenvuoden välissä ei ole merkitystä, vaan sillä mitä syöt uudenvuoden ja joulun välissä.

Itse en ehkä ole ihan bikinikunnossa ensi kesänä (miten tuo määritellään?), mutta huomattavsti kevyempi kyllä, ja aion mahtua niihin 38 kesävaatteisiin mitkä tuolla odottaa. Se riittää mulle. (Varsinkin koska tulos tulee olemaan saavutettu salitreenillä ja lenkeillä/pyöräilyllä, eikä vain syömällä huonosti ja vähän, jolloin tulos voisi olla laiha läski.)

Laiha läski...nyt tajusin tuon sanonnan. :D Se olen kai meikäläinen sitten; en saa itseäni treenattua joten olen yrittänyt syödä vähän vähemmän. Mutta ei sekään kai ole terveellistä. Olisi hyvä jos voisi syödä monipuolisesti vähän kaikkea mutta saisi ne poltettua jossain liikuntaryhmässä tai lenkillä, keho pysyisi toiminnassa.

Viimeksi muokattu:
Mä oon rantakunnossa aina (eli pääsen sinne omin jaloin :P ) mutta aloitinpa elämäntaparemontin kiloklubin ohjauksessa. :) Pikkuhiljaa,pikkuhiljaa kevennytää mut mikä parasta klubissa ni herään näkemään ruoan ja etenki laihduttamisen vähän eritavalla. :) Jepu jee, gofatgolla meinasin mäki aloittaa, mut onneks tajusin et tässä ruhossa ei mikää 4 viikon dieettii auta vaan vähä isommat jutskat. :D

Yhteistyössä