WoW is name of the game, muita?

riivattu mama

Jäsen
06.05.2009
561
1
16
Elikkäs, onko täällä muita palstalaisia, jotka tykkäävät pelata World of Warcraftii??

Itse oon hakannu jo parisen vuotta kokonaisuudessaan kyseistä geimiä, tosin taukoja on ollut ja paljon..

Eilen taas sain hankittuu peliaikaa pitkästä aikaa..

Nykyään pelailen pääasiassa Venture Co:lla, tein sinne eilen Lockin.. Maini löytyy Defiakselta, lvl 73 hunu..

Tuon pelin tekijät voisi sinkauttaa pois tältä Tellukselta.

Ja juu, kokeilin joskus, kun esikoinen ja mies niin kovasti hehkuttivat. Mies pyörittää yhtä suurinta kiltaa _ja sen kyllä huomaa_

Tykkään nettipeleistä, mutta wowiin en koske. Oon nähnyt turhan monta epäsosialistunutta tapausta, kun ovat aloittaneet pelaamaan tuota peliä. Voin sanoa, että elämää on netin ulkopuolellakin.

minä ja mies pelataan kummatkin (mies innosti kokeilemaan jo pelin alkuaikoina). tosin harvemmin tulee pelailtua nykyään kun tuo poika 5kk vie ajan ja huomion. WoW oli ahkerassa pyörityksessä loppuraskausaikana kun en pystynyt enää oikein ees kävelemään ;) silloin myös tuli neulottua hurjasti kaikkea.

ja niinhän se on että ei pelaamisesta haittaa ole, harrastus siinä missä muutkin.

jos pelaaminen menee liiallisuuksiin ja vie huomion arkielämästä, on syytä katsoa peiliin ja tunnustaa addiktionsa. kaikkeen voi jäädä koukkuun, onneksi on peliaddiktoituneillekin nykyään apua ja tukiryhmiä.

ja WoW on niin ihana kun ei ole pelkkää tappomättöä vaan huumoria,ihania maisemia, jännittäviä tarinoita ja historiaa sekä upea musiikki! :)

Wowia pelannut alusta asti ja tapasimpa aviomiehenikin sitä kautta ja monen monta ihanaa ystävää tullut ympäri suomen:)
Meillä myöskin lapset pelaavat omilla accaunteilla opettelevat englantia :)

Yhteistyössä