Woi paska!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras
Oon kuumeessa tääl, tosi heikko ja kurja olo. Tyttö 1v8kk marisee ja huutaa ja kitisee kaiken aikaa ja roikkuu mun kimpussa. Ulos ei jaksa mennä. Mies on kesälomalla joten lorvii kans täällä kotona ja huutaa ja karjuu pää punasena koko ajan tolle tytölle! Siks se likka sit mussa roikkuuki ku iskä vaan raivoo. Oon niiiin täynnä tota ukon jatkuvaa räyhäämistä! Ja vielä kipeenä pitää tollasta kattella, huoh!

Illalla olis harkat, taidan mennä sinne lepäämään...

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Oon kuumeessa tääl, tosi heikko ja kurja olo. Tyttö 1v8kk marisee ja huutaa ja kitisee kaiken aikaa ja roikkuu mun kimpussa. Ulos ei jaksa mennä. Mies on kesälomalla joten lorvii kans täällä kotona ja huutaa ja karjuu pää punasena koko ajan tolle tytölle! Siks se likka sit mussa roikkuuki ku iskä vaan raivoo. Oon niiiin täynnä tota ukon jatkuvaa räyhäämistä! Ja vielä kipeenä pitää tollasta kattella, huoh!

Illalla olis harkat, taidan mennä sinne lepäämään...

onnittelen lapsesi puolesta "hyvästä" miesvalinnasta! mitäköhän tekee lapselle kuunnella koko ajan huutamista?

eikö ihmiset yhtään ajattele lapsiaan?? :headwall:

Eli et jaksa tytön kans mennä ulos, mutta harkkoihin kuitenki jaksat lähtee illalla.
Mä en oikeen ymmärrä tota, mut totta on sekin ettei mun kaikkea tarttekaan ymmärtää.

Kuitenki mä ymmärrän et ottaa päähän ku aikuinen käyttäytyy ääliömäisesti siis sun mies ei sellasta jaksa terveenäkään saati sit kipeenä :hug:

Niimpä. Virhe tuli tehtyä ei voi muuta sanoo...

no vittuako siinä märiset siitä? korjaa virheesi lapsesi takia!! kukaan lapsi ei ansaitse tuollaista huutoa ja raivoamista!! tajuatko mitä se tekee lapsesi itsetunnolle?

ihan oikeesti että aikuiselle ihmiselle pitää kertoa miten lapsia kohdellaan?! :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hoh:
Niimpä. Virhe tuli tehtyä ei voi muuta sanoo...

no vittuako siinä märiset siitä? korjaa virheesi lapsesi takia!! kukaan lapsi ei ansaitse tuollaista huutoa ja raivoamista!! tajuatko mitä se tekee lapsesi itsetunnolle?

ihan oikeesti että aikuiselle ihmiselle pitää kertoa miten lapsia kohdellaan?! :headwall:

Tai, voisko olla mahdollista että miehellä ei oo kaikki kunnossa, vaan hän on myös itse väsynyt.
Käsi ylös, jolla ei ole pahoja päiviä ja ei karju lapsille omaa turhamaisuuttaan :whistle:

Yhteistyössä