Wilma viestit väärälle lapselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vääriä viestejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vääriä viestejä

Vieras
Esikoistyttäreni käy viidettä luokkaa. Hänellä on luokkatoveri, jolla on sama etunimi ja sukunimi alkaa samalla kirjaimella kuin meillä. Oma luokanopettaja on joitakin kertoja laittanut meidän tytön nimissä tämän toisen tytön lähinnä luvattomia poissaoloja, tänään tuli samanlainen viesti englannin opettajalta. Tämä toinen tyttö lintsailee ja on "kipeä" usein, omamme on tunnollisesti paikalla. Kuinka monesta tällaisesta viestistä tekisitte valituksen rehtorille?

Oletko valittanut asiasta opettajalle? Onko tilanne korjaantunut sen jälkeen vai vieläkö sama ongelma jatkuu. Rehtorille valittaisin vasta, jos kaikki muut keinot olisi kokeiltu.

Oma lapseni ei toki ole koulussa vielä, joten tämä wilma on tuttu vain osittain, mutta siedättekö todella, että tulee väärän lapsen asioita teille? Entä jos teidän lapsen asioita menee väärälle perheelle?
Kaikessa muussakin korostetaan nykyään yksityisyyden suojaa, miten voi olla, että koulun asioissa hyväksytään jos nyt välillä tulee väärät viestit?

Saattaa olla, että olisin vähän turhan tiukkis, mutta mä olisin ilmoittanut jo ensimmäisestä väärästä viestistä opettajalle, toisesta rehtorille.

[QUOTE="Aloittaja";29005943]Jokainen kerta on oikaistu ja tyttö on ainakin kerran itsekin opettajalle asiasta maininnut, mutta asenne on aika hällä väliä tyyliä..[/QUOTE]

No eikö sitten olisi jo aika ilmoittaa rehtorille?

Meillä on käyny samalla tavalla. Vanhemman pojan nimi on sen verran yleinen, et heidän luokalla on muitakin samannimisiä. Olen vaan laittanut viestin takaisin, että todennäköisesti on tullut väärälle lapselle viesti ja jos ei ole väärä lapsi kyseessä niin laittakaan uudestaan viestiä minulle. No ei ole tullut kertaakaan takaisin.

Yhteistyössä