Wii-pelikonsoli, mitä tarvitaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen päättänyt hankkia Wii-konsolin ja katselin yhdistelmää

Wii- konsoli, peli Wii Sport, peli Wii Sport Resort, 1 Wii Fit plus-kaukosäädin, 1 Nunchuk, Wii Fit plus (mukana Wii balance board).

kertokaa mitä muuta on pakko / viisasta hankkia, eli tarvitaanko enemmän kaukosäätimiä (mihin?) taikka nunchukkeja ????

t.tyhmä joka ei ymmärrä tarvikkeista yhtään mitään

Toinen kapula ja se "lisäosa" siihen. Mario Kart on aika hyvä aloituspeliksi (tulee ratti mukana).

Mutta tuo sinun miettimäsi paketti kuulostaa hyvältä, sillä se sport resorts on tosi hyvä :)

Noilla pärjää mitä siinä tulee mukana. Riippuu mitä pelejä pelaa. Meille hankittiin ylimääräinen ohjain koska lapset pelaavat kaksinpelejä. Ja tietenkin tarvit telkkarin tai jonkun johon liität sen :)

[QUOTE="vieras";24581527]Mä ängen tähän ja kysyn myös että onko tuo nunchuck välttämätön ja jos on niin miksi? :)

T. Toinen wii:tä harkitseva[/QUOTE]

Meillä ei oo tarvittu kertaakaan.

[QUOTE="vieras";24581527]Mä ängen tähän ja kysyn myös että onko tuo nunchuck välttämätön ja jos on niin miksi? :)

T. Toinen wii:tä harkitseva[/QUOTE]
Riippuu pelistä. Tasohyppelypeleissä (kuten esimerkiksi Crash Bandicoot) ohjaus käy luontevimmin nuntsan tatilla. Joissain peleissä nuntsa on jopa vaatimus jota ilman peli ei toimi. Lisänuntsa ei maksa kuin parisen kymppiä.

Ohjaimiin kannattaa hommata akkupaketit ja latausteline.

Kysymys: kun katson esim Pixmaniasta noita Wii juttuja + tarvikkeita niin kaikissa siellä puhutaan että paketti ranskankielinen, mutta kielistä mainitaan myös englanti.

Onko noi tuolla jotenkin erilaisia, eli onko olemassakaan mitään suomenkielistä versiota?

ohjaimia kannattaa hankkia useampi. mekin hommattiin just wii ja tällähetkellä ei oo kun 1 ohjain + pyssy (miehen) :D mä aion hankkia tohon semmosen tavallisen ohjaimen (jota voi pitää molemmin käsin kii) ... en tiiä mikskä sitä kutsutaan :D ja sit pitää hommaa csi tohon :D jee

[QUOTE="vieras";24582049]Kysymys: kun katson esim Pixmaniasta noita Wii juttuja + tarvikkeita niin kaikissa siellä puhutaan että paketti ranskankielinen, mutta kielistä mainitaan myös englanti.

Onko noi tuolla jotenkin erilaisia, eli onko olemassakaan mitään suomenkielistä versiota?[/QUOTE]

Mä tilasin pixmaniasta ja mitä sillä paketilla tekee, sehän menee roskiin sen jälkeen kun on avattu, eli sinällään paketin kielellä ei ole väliä. Itse en edes katsonut minkäkielinen paketti oli. Suomenkielistä versiota tuskin on ja jos yhtään on muksut pelanneet kavereillaan niin alkuun pääsee helposti, varsinkin jos vähääkään osaa englantia.
Tuo power-station on näppärä ettei tarvitse jatkuvasti pattereita ostella, ja halpakin n. 10e.
Myös takuuta on testattu ja palvelu toimii, vaikkakin siinä menee oma aikansa kun tuotteet lähetetään sinne ranskaan tarkastettavaksi.

Yhteistyössä